Μάρω Κοντού: Καθημερινή παρακολούθηση της υγείας της από τους γιατρούς

Μάρω Κοντού: Καθημερινή παρακολούθηση της υγείας της από τους γιατρούς

Η αγαπημένη ηθοποιός Μάρω Κοντού παραμένει νοσηλευόμενη στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου «Αττικόν», με την κατάσταση της υγείας της να παρακολουθείται στενά από την ιατρική ομάδα. Η νοσηλεία της διαρκεί πλέον εννέα ημέρες, μετά από ένα ατύχημα που υπέστη στο σπίτι της, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα ένα κάταγμα στο πλευρό και κάκωση στο ισχίο.

Τα νεότερα από τους γιατρούς

Στην εκπομπή «Το Πρωινό», ο δημοσιογράφος Τάσος Τεργιάκης ενημέρωσε το κοινό για την κατάσταση της ηθοποιού. «Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η ιατρική παρέμβαση που ακολουθείται είναι συντηρητική, με σκοπό την αποκατάσταση των τραυμάτων χωρίς την ανάγκη χειρουργικής επέμβασης. Ο Τάσος Τεργιάκης τόνισε ότι οι επισκέπτες γύρω από την ηθοποιό είναι περιορισμένοι, προκειμένου να διασφαλιστεί η ηρεμία που χρειάζεται για την ανάρρωσή της.

Ρόλος του περιβάλλοντος στην ανάρρωση

«Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα», πρόσθεσε ο δημοσιογράφος, αναφερόμενος στην καθημερινότητα που διαμορφώνεται για την Κοντού στο νοσοκομείο.

Η κατάσταση της ηθοποιού παραμένει σε στενή παρακολούθηση, με στόχο να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή φροντίδα και να προγραμματιστούν τα επόμενα βήματα της θεραπείας της.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα