Μουντιάλ 2026: Το μήνυμα του Ιράν στα αποδυτήρια μετά την ισοπαλία με την Αίγυπτο

Μουντιάλ 2026: Το μήνυμα του Ιράν στα αποδυτήρια μετά την ισοπαλία με την Αίγυπτο

Μετά την επεισοδιακή ισοπαλία 1-1 με την Αίγυπτο, η εθνική ομάδα του Ιράν άφησε ένα σημείωμα στα αποδυτήρια του γηπέδου, όπως είχε κάνει και μετά τον αγώνα με το Βέλγιο. Η ομάδα, που συμμετέχει στο Μουντιάλ 2026, επιδιώκει να εκπροσωπήσει τη χώρα της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ειδικά εν μέσω των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή της Μέσης Ανατολής.

Το Ιράν βρέθηκε κοντά στην πρόκριση στους «32», αλλά το γκολ που θα του έδινε τη νίκη στις καθυστερήσεις ακυρώθηκε. Τώρα, περιμένει την ολοκλήρωση της φάσης των ομίλων για να δει αν θα μπορέσει να προκριθεί μέσω της τρίτης θέσης. Παρά την απογοήτευση, η ομάδα άφησε θετικές εντυπώσεις με την απόδοσή της στα τρία παιχνίδια της.

Το περιεχόμενο του σημειώματος

Στο σημείωμα που άφησαν οι παίκτες, αναφέρεται:

«Ερχόμαστε από το Ιράν. Ερχόμαστε από μια γη που εδώ και χιλιάδες χρόνια τοποθετεί την τιμή πάνω από τη νίκη. Για εμάς, το ποδόσφαιρο δεν είναι απλώς ένας ανταγωνισμός για το αποτέλεσμα. Είναι μια δοκιμασία χαρακτήρα.

Ίσως μπορεί κανείς να κερδίσει βαθμούς με πολλούς τρόπους, όμως ο σεβασμός δεν κατακτάται έτσι. Ίσως μια ομάδα να προχωρήσει παρακάτω, αλλά μόνο μέσω της δικαιοσύνης και της τιμής μπορεί κάποιος να σταθεί με το κεφάλι ψηλά απέναντι στην Ιστορία.

Το fair play δεν είναι απλώς μία γραμμή στους κανονισμούς του ποδοσφαίρου, είναι η ψυχή του παιχνιδιού.

Ευχαριστούμε το Σιάτλ για τη φιλοξενία του. Και ευχαριστούμε όλους τους Ιρανούς που πρόσφεραν την καρδιά τους, τη φωνή τους και ολόκληρη την ύπαρξή τους για το Ιράν.

Ιράν, πάντα με το κεφάλι ψηλά».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα