Πλήρωσα εισιτήριο για να έχω μια @@@@ άνετη πτήση. Το παιδί κλαίει εδώ και 40 λεπτά

Πλήρωσα εισιτήριο για να έχω μια @@@@ άνετη πτήση. Το παιδί κλαίει εδώ και 40 λεπτά

Ποιος είναι το μωρό σε αυτή την περίπτωση; Ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο TikTok δείχενι έναν επιβάτη σε πτήση της Southwest Airlines προς το Ορλάντο να ξεσπάει για ένα νήπιο που έκλαιγε.

Το βίντεο δείχνει την ένταση στο αεροπλάνο με προορισμό τη Φλόριντα, καθώς η πτήση ήταν σε αναμονή στο Palm Beach λόγω κακοκαιρίας.

Απογοητευμένος από το μωρό, ο ανώνυμος επιβάτης αρχίζει να βρίζει το μικρό παιδί, τους γονείς και τους αεροσυνοδούς της Southwest που προσπαθούν να εκτονώσουν την κατάσταση.

«Πλήρωσα εισιτήριο για να έχω μια γ@@@ άνετη πτήση», ακούγεται να φωνάζει ο άνδρας. «Αυτό το παιδί κλαίει εδώ και 40 λεπτά!».

Όταν το πλήρωμα του ζητά να σταματήσει να φωνάζει, ο επιβάτης θυμώνει ακόμη περισσότερο.

«Δεν φωνάζω. Θέλετε να ουρλιάξω; Θα ουρλιάξω γ@@@», προειδοποιεί. «Είμαστε σε ένα γ@@@ κονσερβοκούτι με ένα μωρό σε έναν καταραμένο θάλαμο με ηχώ και θέλετε να μου μιλήσετε για να είμαι γ@@ εντάξει;».

Καθώς ο άνδρας συνεχίζει το παραλήρημά του, ο διπλανός επιβάτης προσπαθεί να τον κάνει να ηρεμήσει κι αυτός, με όλους να του υπενθυμίζουν ότι είναι ένας ενήλικας άνδρας που φωνάζει για ένα μωρό.

«Μήπως ο @@@ πλήρωσε παραπάνω για να φωνάζει;», απαντά ο άνδρας. «Δεν δίνω δεκάρα. @@@, χαμήλωσε τη φωνή του μωρού. Γ@@@!».

Καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο, ο επιβάτης που το βιντεοσκοπούσε φαινόταν να γελάει, καθώς ο άνδρας προκαλούσε πολύ μεγαλύτερη αναστάτωση από το μωρό.

Το βίντεο ολοκληρώνεται με τον άνδρα να περικυκλώνεται από την ασφάλεια και τους αστυνομικούς του αεροδρομίου του Ορλάντο, οι οποίοι τον συνοδεύουν έξω, με εκείνον να υποστηρίζει ότι φταίνε οι γονείς που δεν κατάφεραν να κρατήσουν το μωρό ήσυχο.

Παραμένει ασαφές αν ο άνδρας είχε επιπτώσεις από την αστυνομία ή την αεροπορική εταιρεία για το ξέσπασμά του.

Η Southwest ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Συγχαίρουμε το πλήρωμά μας που επέδειξε εξαιρετικό επαγγελματισμό κατά το χειρισμό μιας δύσκολης κατάστασης και ζητάμε συγγνώμη από τους άλλους πελάτες στο αεροσκάφος που έπρεπε να βιώσουν μια τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά».

Πολλοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέμειναν διχασμένοι σχετικά με το ποιος έκανε λάθος, με ορισμένους να συμπάσχουν με τον άνδρα, ενώ άλλοι τον χλεύασαν για το ξέσπασμα, σύμφωνα με τη New York Post.

@mjgrabowski

♬ original sound - bad_ideas_galore

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα