Έσπασαν τα φρένα στο μηχάνημα λείανσης. Δεν υπήρχε δικλείδα ασφαλείας

Έσπασαν τα φρένα στο μηχάνημα λείανσης. Δεν υπήρχε δικλείδα ασφαλείας

Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί

Εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης στον ΗΣΑΠ, έπειτα από βλάβη που σημειώθηκε σε μηχάνημα που εκτελούσε εργασίες στις γραμμές. 

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα. 

Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:05 της Τρίτης στη γραμμή 1 του Μετρό, όταν η ειδική μηχανή λείανσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής και να συγκρουστεί με συρμό στην περιοχή της Αττικής που είχε τοποθετηθεί, για να σταματήσει την πορεία της. 

Αποτέλεσμα ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο. 
 
Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, όπως διαπιστώθηκε, είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα, 50 χιλιόμετρα την ώρα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν… όμως χάσαμε το συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό.

Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε.

 
Η ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ
Την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος του συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοινωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, επήλθε το πρωί της Τρίτης 16/11/2021, σε δυστύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης της Γραμμής 1 του Μετρό.

Αποτέλεσμα του δυστυχήματος, ήταν ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.

Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος.

Πώς κινούνται οι συρμοί
Η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Α. Πατήσια – Κηφισιά.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «’Ανω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.

 
Παππάς: Δεν είναι η ώρα για την απόδοση ευθυνών
Ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς έκανε την ακόλουθη δήλωση με αφορμή το εργατικό δυστύχημα:

«Είμαστε συγκλονισμένοι από τον άδικο θάνατο του εργαζόμενου της ΣΤΑ.ΣΥ. κατά την ώρα του καθήκοντος. Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και τους συναδέλφους του.

Δεν είναι η ώρα για την απόδοση ευθυνών.

Τα ερωτήματα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες χάθηκε ο έλεγχος της μηχανής λείανσης πρέπει να απαντηθούν. Όπως και αυτά για τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία και την ασφάλεια των εργαζομένων κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους».

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

ΔΕΙΤΕ ΤΑ VIDEO

Δείτε ακόμα