Τον αγαπάω τον Αλέξανδρο. Και ξέρω ότι αγαπούσε πολύ τη Ζωή, 40 χρόνια που ήταν μαζί. Κατανοώ την ανάγκη του να συνεχίσει τη ζωή του. Και με μια κοπέλα που μοιάζει με τη Ζωή.
Σαφώς θα μπορούσε, για μένα, να κρατήσει μια πιο διακριτική στάση αλλά από την άλλη είναι δικές του οι επιλογές. Νομίζω ότι θέλει να κάνει μια αντικατάσταση..
Δείτε εδώ ποια είναι και τα όσα είπε



