Αμετανόητος Πέτσας: Αγνοούν τους πολίτες και περνούν τη διάταξη για το δωράκι στα ΜΜΕ

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για την απόφασή της να πραγματοποιήσει νέα καμπάνια για την πανδημία του κορωνοϊού, η οποία θα χρηματοδοτηθεί με δύο εκατ. ευρώ ασκεί ο όμιλος 24MEDIA, με κύριο άρθρο του στον ιστοχώρο news247.

Στο άρθρο αναφέρονται τα εξής:

Η πρωτοβουλία της 24MEDIA και η πρότασή της να μη δοθούν επιπλέον χρήματα στα ΜΜΕ για τις καμπάνιες ενημέρωσης για τον κορονοϊό, ώστε τα κονδύλια να χρησιμοποιηθούν για την Υγεία και την Παιδεία, είχε μεγάλη ανταπόκριση από πολίτες, πολιτικούς και ανθρώπους των media.
 
Ακόμα και όσοι την θεώρησαν ως "κίνηση εντυπωσιασμού", δεν διαφώνησαν με την ουσία της. Ότι δηλαδή σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο, δεν γίνεται η κυβέρνηση να ξοδεύει χρήματα για μηνύματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που θα έπρεπε να μεταδίδονται δωρεάν από όλους, τη στιγμή που υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις στην Υγεία και δεν επαρκούν οι σχολικές αίθουσες ώστε οι μαθητές να μη συνωστίζονται σε τάξεις των 25 παιδιών.
 
Η κυβέρνηση, επέλεξε να αγνοήσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, έχοντας προφανώς άλλες προτεραιότητες, τις οποίες θα πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό.
 
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Στέλιος Πέτσας, απέδωσε στις ανάγκες του "marketing" και του επαγγελματισμού, την επιμονή της κυβέρνησης για την ψήφιση του άρθρου 11 του νομοσχεδίου του υπουργείου οικονομικών, που προβλέπει διαφημιστική δαπάνη 2 εκατομμυρίων ευρώ για τον Covid 19, προς τα τηλεοπτικά κανάλια με απευθείας ανάθεση.
 
Τόνισε μάλιστα ότι το ποσό είναι περιορισμένο και αποτελεί το 0,029% του συνολικού ποσού που δαπανά η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
 
Το ζήτημα δεν είναι όμως στο ποσό. Είναι στο παράδειγμα. Στην εθνική προσπάθεια δεν περισσεύει ούτε ένα ευρώ και την ώρα που οι πολίτες καλούνται να τηρήσουν τα μέτρα, δεν μπορεί να υπάρχουν σκιές στη διαχείριση της κρίσης, ούτε αιχμές περί "ελεγχόμενης" ή "χρηματοδοτούμενης" ενημέρωσης.
 
Είναι προφανές ότι η 24MEDIA εξέφρασε μια υπάρχουσα και ισχυρή άποψη στην ελληνική κοινωνία. Η θέση που έχει πάρει, είναι μια θέση κοινής λογικής.
 
Δεν είναι η ώρα του marketing, αλλά η ώρα της συστράτευσης και της σοβαρότητας για να προστατευθεί ο λαός από έναν αόρατο και επικίνδυνο εχθρό.
 
Η 24MEDIA θα επιμείνει στη θέση της προσφέροντας δωρεάν διαφημιστικό χώρο για την προβολή μηνυμάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
 
Πέτσας: Δεν θέλουμε να χειραγωγήσουμε κανέναν

Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε δήλωσή του, στην οποία απαντούσε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, υποστήριξε ότι «δεν θέλουμε να χειραγωγήσουμε κανέναν. Θέλουμε να σώσουμε ζωές», προσθέτοντας ότι «το βασικό ζητούμενο, που πρέπει όλοι να αποφασίσουμε μέσα σε αυτή την αίθουσα, είναι αν χρειάζεται ή όχι μια επαγγελματική εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορωνοϊό. Η κυβέρνηση φρονεί πως “ναι”. Και η κυβέρνηση εκλέγεται για να υλοποιεί την πολιτική της. Γι΄αυτήν την εξέλεξαν οι πολίτες. Όχι γι΄αυτά που νομίζει η αξιωματική αντιπολίτευση»

Παράλληλα, επισήμανε ότι «η πρώτη καμπάνια του “Μένουμε Σπίτι-Μένουμε Ασφαλείς” έδειξε ότι αυτή η εκστρατεία έσωζε ζωές και πιστεύουμε ότι θα ξανασώσει ζωές και τώρα. Αν, λοιπόν, απαντάμε καταφατικά ότι χρειάζεται μια καμπάνια ενημέρωσης, πρέπει να δούμε αν μπορεί να συνδυαστεί με τα δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου, όπως είπε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Και πράγματι μπορεί να συνδυαστεί και το ίδιο κάναμε και τον Μάρτιο και τον Μάιο. Και το ίδιο κάναμε και τώρα, μόλις άνοιξαν τα σχολεία, με ειδική καμπάνια του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ειδικά μηνύματα που εγκρίθηκαν από το ΕΣΡ και έπαιξαν δωρεάν από τα κανάλια. Αλλά μαζί με τα δωρεάν μηνύματα, πρέπει να έχουμε και μια εκστρατεία ενημέρωσης επαγγελματική. Και το ποσό που προκρίνουμε είναι 2 εκατομμύρια, για τα τηλεοπτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας, γιατί αυτό καλύπτει την αποτελεσματικότητα που θέλουμε, με το συγκεκριμένο ποσό, το οποίο είναι σχετικά περιορισμένο».

Ο Στέλιος Πέτσας απάντησε και στην αναφορά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, για τα τεστ του κορωνοϊού στο σύνολο του πληθυσμού. «Ο κ. Τσίπρας μας είπε ότι τα 2 εκατομμύρια ευρώ, θα κάλυπταν τα τεστ που θα μπορούσε να κάνει η πολιτεία για το σύνολο του πληθυσμού. Δεν τα πάει καλά ο κ. Τσίπρας με τους αριθμούς, είναι γνωστό αυτό. Αλλά είναι δυνατό να λέτε ότι για 11 εκατομμύρια (ή 10 εκατομμύρια Έλληνες αν βγάλουμε εκτός τα μικρά παιδιά), με τα 20 ευρώ που είπε ο κ. Τσίπρας ότι κοστίζει ένα τεστ (αν κοστίζει 20 ευρώ, αυτό το ποσό θα φτάσει δισ. αν προβούμε σε επαναλήψεις), ότι θα καλυφθεί με τα 2 εκατομμύρια μιας εκστρατείας που έρχεται για να σώσει ζωές, για να μην επιβαρυνθεί το σύστημα υγείας, για να μην καταλαμβάνονται κλίνες ΜΕΘ ή ΜΕΘ; Το ποσό αυτό των 2 εκατομμυρίων ευρώ είναι το 0,029% του πακέτου των 6,8 δισ. ευρώ που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη, πριν από μερικές εβδομάδες για να στηρίξουμε την οικονομία σε αυτή τη φάση της. Ένα ελάχιστο ποσό σε σχέση με την ευρύτερη πολιτική μας στήριξης της οικονομίας», είπε ο κ. Πέτσας.
 
Και προσέθεσε: «Μην μπερδεύουμε την κοινωνική πολιτική με μια καμπάνια ενημέρωσης, όπως αυτή. Η κοινωνική πολιτική -να στηρίξουμε τον κόσμο της εργασίας, η ανάγκη να μείνει ο παραγωγός στη θέση του, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί το υπουργείο Οικονομικών και άλλα εργαλεία της κυβέρνησης- είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα η ενημέρωση».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ