5+1 τρόποι για να διώξουμε το "σωσίβιο" της κοιλιάς

5+1 τρόποι για να διώξουμε το "σωσίβιο" της κοιλιάς

Η «κοιλίτσα» είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί και τα 2 φύλα, αν και στους άντρες είναι συχνότερη. Το κύριο αίτιο είναι το αυξημένο βάρος και ειδικότερα, το αυξημένο λίπος που εντοπίζεται στην κοιλιακή περιοχή. Ο ανθρώπινος οργανισμός αποθηκεύει, κατά βάση, λίπος με 2 διαφορετικούς τρόπους.

Έναν φανερό και έναν... κρυφό. Το λίπος που φαίνεται είναι αυτό που συσσωρεύεται κάτω από το δέρμα μας και ονομάζεται υποδόριο. Τα κύρια σημεία εναπόθεσης είναι οι γοφοί, τα οπίσθια και η κοιλιά. Το λίπος που δεν φαίνεται βρίσκεται εσωτερικά στην κοιλία, στην σπλαχνική περιοχή, και ονομάζεται σπλαχνικό λίπος.

Ας δούμε λοιπόν πως θα ξεφουσκώσει το «σωσιβιάκι» με πέντε απλούς τρόπους:

Διατροφή

Αδύνατον να παρακάμψεις το κεφάλαιο διατροφή αν θέλεις να σβήσεις την κοιλίτσα. πρέπει να μειώσεις την πρόσληψη λίπους και ζάχαρης. Υποχρεωτική είναι η κατανάλωση 3-4 φρούτων και λαχανικών καθημερινά. Παράλληλα, θα πρέπει να αυξήσεις την κατανάλωση πρωτεΐνης ώστε να χρησιμοποιείται από τους μύες και να μην αποθηκεύεται.

Κοιμήσου περισσότερο

Με την έλλειψη ύπνου το σώμα σου αγχώνεται και εκκρίνει κορτιζόλη ενώ ενισχύεται η παραγωγή της ορμόνης της πείνας, της γκρελίνης, που αυξάνει την όρεξή σου έτσι που είναι πιο πιθανό να φας περισσότερο. Το έχεις ακούσει ξανά, βάλε όμως στόχο να κοιμάσαι 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ.

Διαχειρίσου το stress

Όταν αγχωνόμαστε αυξάνεται η επιθυμία μας για ζάχαρη, υδατάνθρακες και παρηγοριά! Χρονίως αυξημένα επίπεδα της ορμόνης του στρες και της κορτιζόλης, προκαλούν αύξηση του σακχάρου στο αίμα, της χοληστερόλης, της κατάθλιψης, της άνοιας, και προωθούν τη συσσώρευση του λίπους στην κοιλιά.

Δώσε στο σώμα σου περισσότερες θρεπτικές ουσίες 

Πάρτε μια υψηλής ποιότητας πολυβιταμίνη που περιέχει θρεπτικές ουσίες που εξισορροπούν τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα.

Βελτιστοποιήστε τα ωμέγα-3 λιπαρά. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι σημαντικά για τον έλεγχο της λειτουργίας της ινσουλίνης.

Βελτιστοποιήστε τα επίπεδα της βιταμίνης D. Χαμηλά επίπεδα αυτής της κρίσιμης βιταμίνης παρεμποδίζουν τον έλεγχο της όρεξης.

Πρόσεξε το αλκοόλ

Ένα ωραίο ποτήρι κόκκινο κρασί με το γεύμα, μια κρύα μπύρα τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού ή ένα σφηνάκι τεκίλα σε ένα πάρτι, είναι μερικές από τις γλυκές απολαύσεις της ζωής, ως μια καθημερινή συνήθεια όμως, το αλκοόλ μπορεί να κάνει περισσότερο κακό από ότι έχετε συνειδητοποιήσει, ειδικά αν βρίσκεστε σε μάχη με το αδυνάτισμα.

Άρχισε να γυμνάζεσαι τακτικά 

Εκτός από την αλλαγή της διατροφής σας, η άσκηση είναι πιθανώς το καλύτερο φάρμακο. Μην ψάχνεις μόνο την “ιδανική δίαιτα για κοιλιά”! Βάλε και λίγο άσκηση στο πρόγραμμα για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ Υγεία

-
Σχολιάστε το άρθρο: