Η χειρότερη πρωτεΐνη για το λίπος στην κοιλιά

Η χειρότερη πρωτεΐνη για το λίπος στην κοιλιά

Η χειρότερη πρωτεΐνη για το λίπος στην κοιλιά
 
Αν και η πρωτεΐνη είναι το βασικό συστατικό κάθε αποτελεσματικής δίαιτας, ειδικά αν θέλετε να φύγει το λίπος στην κοιλιά. υπάρχει ένας εκπρόσωπος της που εμποδίζει τις προσπάθειες απώλειας βάρους σε αυτή την περιοχή.

Αν και η πρωτεΐνη είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε υγιεινή διατροφή, καθώς μας χορταίνει και μας βοηθά να διατηρούμε άπαχους τους μύες, δεν είναι όλες το ίδιο.

Η χειρότερη πρωτεΐνη για το λίπος στην κοιλιά είναι το τυρί! Αν και είναι μία καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, το τυρί συμβάλει στο λίπος στην κοιλιά.

Οι περισσότερες θερμίδες στο τυρί προέρχονται από λίπος και όχι από πρωτεΐνη. Στην πραγματικότητα, 30 γραμμάρια τυριού μοτσαρέλα έχει περίπου 85 θερμίδες με τις 60 θερμίδες να προέρχονται από λίπος και μόνο 23 θερμίδες να προέρχονται από πρωτεΐνη. Οι θερμίδες λίπους προστίθεται γρήγορα, έτσι ακόμα και μια μικρή μερίδα ενός τυριού μπορεί γρήγορα να αυξήσει τις θερμίδες.

Πολλοί δεν θεωρούν καν το τυρί ως την κύρια πρωτεΐνη τους σε ένα γεύμα, όπως το ψάρι, το ψητό κοτόπουλο ή τα αυγά. Αρκετοί είναι εκείνοι που συνήθως προσθέτουν αρκετό τυρί στα γεύματά τους ή σε σνακ και αυτή η συνήθεια, δυστυχώς, οδηγεί σε επιπλέον ανεπιθύμητα κιλά.

 
Αρκεί να αναλογιστούμε ότι για να λάβουμε 30 γραμμάρια πρωτεΐνης από τις 163 θερμίδες που δίνει μία μικρή μερίδα από στήθος κοτόπουλου, θα πρέπει να πάρουμε 560 θερμίδες από ένα τυρί όπως η μοτσαρέλα.
Τι γίνεται όμως με το τυρί με χαμηλά λιπαρά; Σίγουρα οι θερμίδες μειώνονται και συνήθως αυξάνεται η πρωτεΐνη.

Για παράδειγμα, 60 γραμμάρια άπαχου τυριού μοτσαρέλα έχει 84 θερμίδες και 18 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ 60 γραμμάρια μοτσαρέλα με πλήρη λιπαρά έχουν διπλάσιες θερμίδες — 170 θερμίδες και σημαντικά λιγότερη πρωτεΐνη (12 γραμμάρια πρωτεΐνης).

Επίσης, το cottage τυρί με χαμηλά λιπαρά είναι μια καλή επιλογή πρωτεΐνης για την απώλεια βάρους. Ένα μισό φλιτζάνι τυρί κότατζ περιέχει περίπου 90 θερμίδες και προσφέρει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης.

healthstories

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα