Το Ίντερνετ θα ξεπεράσει την τηλεόραση ως μέσο διαφήμισης

Το Ίντερνετ θα ξεπεράσει την τηλεόραση ως μέσο διαφήμισης στη Βρετανία, μέχρι το τέλος του 2009, σύμφωνα με νέα έκθεση

Η Βρετανία έχει την πιο ανεπτυγμένη διαδικτυακή διαφημιστική αγορά του κόσμου, η οποία φτάνει σε αξία τα 2,8 δισεκατομμύρια λίρες, σύμφωνα με την έκθεση του Internet Advertising Bureau, της PriceWaterhouseCoopers και του World Advertising Research Centre.

Η έκθεση αναφέρει ότι η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο Ίντερνετ κατά 38%, που σημειώθηκε το 2007, οφείλεται πρωτίστως στην αύξηση του αριθμού χρηστών, τη διάθεση φτηνών φορητών υπολογιστών και την αύξηση δημοτικότητας του λεγόμενου Catch-up TV, μέσω υπηρεσιών όπως το 4oD του Channel 4.

«Με την αύξηση των ταχυτήτων πρόσβασης και τους καταναλωτές να μένουν περισσότερο χρόνο online, η πρόβλεψη για τη δαπάνη της διαδικτυακής διαφήμισης αναμένεται να ξεπεράσει αυτή της τηλεόρασης μέχρι το 2009» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Internet Advertising Buureau, Γκάι Φίλιπσον.

Το 2007, το Ίντερνετ υπήρξε ο κυριότερος οδηγός στην αύξηση του συνολικού ποσού διαφημιστικής δαπάνης, με το συνολικό τομέα στη Βρετανία να σημειώνει αύξηση 4,3%. Η προβολή διαφημίσεων στο Ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 31%, με τους ειδικούς να κάνουν λόγο για «ωρίμανση, όχι όμως επιβράδυνση» της αγοράς.

Διαβάστε ακόμα: Οι Ευρωπαίοι αντεπιτίθενται στο σχέδιο Τραμπ: Ξεκινούν αύριο οι κρίσιμες διαπραγματεύσεις στη Γενεύη

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα