Κεραμέως: Παράνομη η απεργία κατά της ελληνικής Pisa – Κανονικά θα γίνουν αύριο οι εξετάσεις

Κεραμέως: Παράνομη η απεργία κατά της ελληνικής Pisa – Κανονικά θα γίνουν αύριο οι εξετάσεις

Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε η απεργία κατά της διεξαγωγής των εξετάσεων της «ελληνικής Pisa», όπως γνωστοποίησε με ανάρτηση της η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Η ίδια πρόσθεσε πως οι εξετάσεις θα διεξαχθούν κανονικά αύριο, όπως ήταν προγραμματισμένες.

Αναλυτικά η ανάρτηση της Νίκης Κεραμέως:

«Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία των συνδικαλιστικών ηγεσιών κατά της «ελληνικής Pisa». Αύριο θα διεξαχθεί κανονικά η διαδικασία και θα αξιοποιήσει επιτέλους και η χώρα μας ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο για τη βελτίωση της εκπαίδευσης. #Προχωράμε Η Παιδεία αλλάζει #ΣτηνΠράξη

Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία των συνδικαλιστικών ηγεσιών κατά της «ελληνικής Pisa».

Σημειώνεται πως η υπουργός Παιδείας κατέθεσε κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), ζητώντας να αναγνωριστεί ως παράνομη και καταχρηστική η κηρυχθείσα απεργία – αποχή από τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/μαθήτριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων σε θέματα ευρύτερων/γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών – «Ελληνικής PISA» – που είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022, δειγματοληπτικά σε 6.000 περίπου μαθητές και 300 σχολεία ανά τάξη

Όπως υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, με τις εν λόγω εξετάσεις θεσμοθετείται, για πρώτη φορά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, ένα κατοχυρωμένο πλαίσιο που θα συλλέγει συστηματικά, δειγματοληπτικά, σε εθνικό επίπεδο και σε ανώνυμη βάση, μετρήσιμα στοιχεία για την ποιότητα της εκπαίδευσης, μέσω έγκυρης και αξιόπιστης διάγνωσης των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα Γλώσσας – Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών. Αλλά και η πρώτη φορά που το ΥΠΑΙΘ ζητά συντεταγμένα την άποψη των εκπαιδευτικών, ώστε να αξιοποιήσει τα αποτελέσματα αυτών των διαδικασιών για την καλύτερη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής βάσει μετρήσιμων δεδομένων.