Ξεπέρασαν τις 55.000 οι τηλεδιασκέψεις πολιτών με τα ΚΕΠ από τον Ιούλιο του 2020 μέχρι σήμερα

Τους 200 έχουν πλέον ξεπεράσει οι δήμοι οι οποίοι έχουν ενταχτεί στο myKEPlive. Από σήμερα Τρίτη (25/5) παρέχουν εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιπλέον 29 ΚΕΠ τα οποία βρίσκονται σε 27 δήμους.

Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων εντάσσονται οι δήμοι: Αγίου Ευστρατίου, Αιγάλεω, Αμαρίου, Αμφίκλειας-Ελάτειας, Ασπροπύργου, Αστυπάλαιας, Βύρωνα, Γρεβενών, Δελφών, Θηβαίων, Ιθάκη, Ιστιαίας Αιδηψού, Καρδίτσας, Κάτω Νευροκοπίου, Λαγκαδά, Μεγαρέων, Μεσσήνης, Μετεώρων, Μοσχάτου- Ταύρου, Νέας Ιωνίας, Παλλήνης, Πάτμου, Σάμης, Σικυωνίων, Σουφλίου, Σοφάδων, Τεμπών.

Μέσα σε μόλις σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπό την επίβλεψη του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιου για την απλούστευση των διαδικασιών Γιώργου Γεωργαντά, ενώ από τον Ιούλιο του 2020 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 55.514 τηλεδιασκέψεις πολιτών με τα ΚΕΠ.

Στον χειρισμό της πλατφόρμας για τις ανάγκες της λειτουργίας του myKEPlive εκπαιδεύτηκαν 1.215 υπάλληλοι των ΚΕΠ, ενώ από 14 Ιουνίου ξεκινούν επιμορφωτικά προγράμματα από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης με το ΕΚΔΔΑ.

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών:

Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση,
Υποβολή αίτησης,
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,
Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,
Εξυπηρέτηση από το δήμο σας.
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

https://www.newsbeast.gr

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα