Τηλεφώνημα για βόμβα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Τηλεφώνημα για βόμβα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Συναγερμός σήμανε στην Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, όταν δέχθηκαν τηλεφώνημα για βόμβα.

Άγνωστος τηλεφώνησε στο πανεπιστήμιο, απειλώντας ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα. Φοιτητές και προσωπικό έλαβαν εντολή να απομακρυνθούν στον εξωτερικό χώρο της Σχολής.

 

 

Foititikanea.gr

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα