Κορονοϊός: Πώς μειώνονται οι πιθανότητες μετάδοσης στο σχολείο

Οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Νέου Μεξικού βασίστηκαν σε υπολογιστικές προσομοιώσεις για να αναπτύξουν ένα μοντέλο που εκτιμά την εξάπλωση των πιθανώς μολυσμένων με κορονοϊό σταγονιδίων στον αέρα υπό διαφορετικές συνθήκες, όταν κάποιος μαθητής αναπνέει, μιλάει, βήχει ή φταρνίζεται.

Διαπίστωσαν ότι αρκεί να είναι ανοικτά τα παράθυρα σε ένα σχολείο για να μειωθούν κατά σχεδόν 40%, σε σχέση με τα κλειστά παράθυρα, τα σωματίδια του κορονοϊού που μπορεί να κυκλοφορούν στον αέρα μέσα στις τάξεις.

Διαβάστε αναλυτικά ΕΔΩ 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ