10+1 τρόποι μείωσης του κοιλιακού λίπους μετά τα 50

10+1 τρόποι μείωσης του κοιλιακού λίπους μετά τα 50

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προσπαθούν απεγνωσμένα να χάσουν λίπος στην κοιλιά. Το κοιλιακό λίπος εναποτίθεται στην περιοχή του κορμού και ειδικότερα στην κοιλιακή χώρα. Η αυξημένη περίμετρος της μέσης (>89 εκ. στις γυναίκες και >102 εκ. στους άνδρες) υποδηλώνει τη συσσώρευση κοιλιακού λίπους.

Το κοιλιακό λίπος ευθύνεται για τη δημιουργία χρόνιας φλεγμονής και εντείνει τον κίνδυνο εμφάνισης Μεταβολικού Συνδρόμου, Σακχαρώδους Διαβήτη και Αρτηριακής Υπέρτασης. Οι ορμονικές μεταβολές, που συντελούνται στο ανθρώπινο σώμα μετά τα 50 έτη, μπορεί να επιφέρουν την αύξηση του κοιλιακού λίπους.

Στην Εμμηνόπαυση, φθίνουν τα επίπεδα των οιστρογόνων στις γυναίκες, με αποτέλεσμα να εναποτίθεται περισσότερο λίπος γύρω από την κοιλιά κι όχι στους γοφούς. Στους άνδρες, η χαμηλή τεστοστερόνη συντελεί στην απώλεια των μυών. Έτσι, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Με συγκεκριμένες όμως τακτικές και μεθόδους, μπορείτε να μειώσετε το λίπος στην κοιλιά σας.

Αποφύγετε την κατανάλωση ζάχαρης
Η πρόσληψη ζάχαρης και πρόσθετων σακχάρων, είτε μέσω τροφών είτε μέσω ροφημάτων, οδηγεί σε αύξηση του κοιλιακού λίπους. Γι’ αυτό, πρέπει να αποφεύγεται η κατανάλωση γλυκών, σφολιατοειδών, επεξεργασμένων αρτοπαρασκευασμάτων (π.χ. crackers, κριτσίνια), χυμών και αναψυκτικών με πρόσθετη ζάχαρη.

διαβάστε αναλυτικά στο ourlife.gr