Πού θέλουν να ταξιδέψουν οι πλούσιοι τουρίστες μετά την πανδημία;

Πού θέλουν να ταξιδέψουν οι πλούσιοι τουρίστες μετά την πανδημία;

Μεγάλες αλλαγές στις τάσεις του τουρισμού πολυτελείας παρατηρούνται σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς η μετά την πανδημία εποχή για ταξίδια, που όπως φαίνεται ξεκινά αυτό το Φθινόπωρο, βρίσκει τους εύπορους ταξιδιώτες να αναζητούν την εμπειρία και την περιπέτεια, αντί για την κλασική πολυτέλεια.

Ο εγκλεισμός στο σπίτι, γέννησε νέες ιδέες και επιθυμίες για ταξίδια ιδιαίτερα και διαφορετικά, που τώρα καλείται να καλύψει η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία ταξιδιών. Ο τουρισμός πολυτελείας φαίνεται να ανακάμπτει πρώτος, με γοργό ρυθμό, με νέους προορισμούς να προστίθενται στις γυαλιστερές μπροσούρες των μεγάλων luxury tour operators. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι o βρετανικός tour operator Gold Metal, εξέδωσε τον πρώτο του οδηγό διακοπών μετά τον Δεκέμβριο του 2019 και προσέθεσε στις πολυτελείς σελίδες του για πρώτη φορά αυτόνομο αφιέρωμα στην Ευρώπη, που μάλιστα περιλαμβάνει και ένα ελληνικό ξενοδοχείο στη Μύκονο, το Grecotel Mykonos Blu.

Η μετά COVID ταξιδιωτική συμπεριφορά των πλούσιων τουριστών αποτυπώνεται και σε μια νέα τάση, που αυτή τη στιγμή συμβαίνει στην Αμερική και θέλει τους υποψήφιους ταξιδιώτες να κλείνουν ταυτόχρονα και για το ίδιο διάστημα διακοπές σε δυο εντελώς διαφορετικούς προορισμούς, σε περίπτωση που δεν μπορούν να ταξιδέψουν σε κάποιον, επειδή θα ισχύουν ταξιδιωτικές οδηγίες λόγω πανδημίας.

Το δίκτυο πολυτελών ξενοδοχείων Leading Hotels of the World (LHW) ανακοίνωσε τις τρεις βασικές τάσεις για το 2022 αλλά και τους πέντε πιο δημοφιλείς προορισμούς που είναι η Ιταλία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ελλάδα, η Ισπανία και η Γαλλία. Ανάμεσα στις επιθυμίες των πελατών τους είναι η εξερεύνηση των κοντινών τους προορισμών, αλλά και τα ταξίδια σε παραθαλάσσιες περιοχές, εξοχές, λίμνες και ορεινές περιοχές, ενώ σε ποσοστό 88% αναζητούν βίλες και σουίτες.
Ο κορυφαίος luxury tour operator Abercrombie & Kent αναδεικνύει ως κορυφαίες τάσεις μετά την πανδημία τα ταξίδια εμπειρίας που έχουν σχέση με δραστηριότητες στη φύση, όπως σαφάρι, καταδύσεις, υποβρύχια καταφύγια, ταξίδια την Κένυα με διαμονή σε σκηνές, χειμωνιάτικες διακοπές στη Λαπωνία κ.α. Μια νέα ακόμη δημοφιλής τάση είναι το «Edventure». Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον ελεύθερο χρόνο τους για να μάθουν ένα νέο χόμπι και τώρα θέλουν να κάνουν ταξίδια που σχετίζονται αυτό, ανάμεσα τους διακοπές με μαθήματα μαγειρικής, παρατήρηση πουλιών, ταξίδια που σχετίζονται με την κηπουρική και πολλά άλλα.

Η A&K διαπίστωσε επίσης ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν νέα σύνορα και μέρη στα οποία κανείς άλλος δεν πηγαίνει. Αυτή η τάση πιθανότατα ξεκίνησε πριν από την πανδημία καθώς ο υπερτουρισμός άρχισε να κουράζει. Προορισμοί όπως η Σαουδική Αραβία και ο Νότιος Πόλος δείχνουν φαντάζουν ιδανικοί, ακριβώς γιατί δεν έχουν πολλούς επισκέπτες.

Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει επίσης τους προορισμούς που ταξιδεύουν οι εύποροι ταξιδιώτες. Οι καύσωνες και οι πλημμύρες κυριαρχούν στις ειδήσεις και εκείνοι συνειδητοποιούν ότι θέλουν να δουν προορισμούς που μπορεί να επηρεαστούν από την κλιματική αλλαγή, πριν αυτή αλλάξει το τοπίο για πάντα. Οι πολικές περιοχές είναι σίγουρα κάποιες από αυτές.

news247.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα