Επιστρέφει ο Δακτύλιος με μονά, ζυγά - Ποια μόνο κατηγορία ΙΧ θα εξαιρείται

Επιστρέφει ο  Δακτύλιος με μονά, ζυγά - Ποια μόνο κατηγορία ΙΧ θα εξαιρείται

Επιστρέφει ο δακτύλιο της Αθήνας, ξανά από 25 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM 97.

 Όπως εξήγησε ο υπουργός, ο καθαρός δακτύλιος θα βασιστεί, σε πρώτη φάση, στη λογική των μονών-ζυγών, αλλά με μία θεμελιώδη διαφορά.

Μέχρι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα που εξαιρούνται από το δακτύλιο. Αυτό θα λήξει.

Ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που θα εξαιρούνται θα είναι τα ηλεκτρικά, για αυτό θα ονομάζεται καθαρός δακτύλιος, δήλωσε ο κ. Καραμανλής.

Το συγκεκριμένο μέτρο εντάσσεται στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα, Ανάσταση για την Αθήνα, το οποίο περιλαμβάνει τρία στάδια λήψης μέτρων: άμεσα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Αλλάζει όρια ο δακτύλιος;
Ανέφερε επίσης, ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιεί ήδη μελέτη για να επαναπροσδιορίσει τα γεωγραφικά όρια του Δακτυλίου, καθώς χρειάζεται αναπροσαρμογή του σχεδιασμού του και ενδεχομένως να ανοίξει ο κύκλος του.

Η δεύτερη άμεση κίνηση που σχετίζεται, είναι η αναπροσαρμογή του ωραίου τροφοδοσίας καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς επηρεάζει σημαντικά το επίπεδο της συμφέροντος στην πρωτεύουσα. Τόνισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι σε πλήρη συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και με την Ελληνική Αστυνομία, διότι, όπως υπογράμμισε, το μέτρο αυτό πρέπει να εφαρμοστεί κιόλας.

Αυτή τη στιγμή το ζήτημα που υπάρχει με την τροφοδοσία δημιουργικό πραγματικό έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας. Αποψή μας είναι ότι πρέπει να αναπροσαρμοστεί το ωράριο και να ξέρει ο καθένας πότε πρέπει να κάνει τροφοδοσία και πώς πρέπει να κάνει την τροφοδοσία, εξήγησε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.

Το τρίτο μακροπρόθεσμο και πολύ σημαντικό μέτρο του σχεδίου «Ανάσα για την Αθήνα», που ανακοίνωσε ο κ. Καραμανλής, αφορά στην αποδοχή μιας πρότασης του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων: Θα δημιουργήσω ένα Εναίο Παρατηρητήριο Μεταφορών στην Αττική, ο θεσμοθετημένος ενιαίος φορέας, καθώς στο ζήτημα του κυκλοφορίας του στην πρωτεύουσα εμπλέκονται δήμοι, η περιφέρεια και δύο υπουργεία. «Επομένως νομίζω ότι ένας θεσμοθετημένος ενιαίος φορέας θα μας λύσει μακροπρόθεσμα πολλά προβλήματα», εκτίμησε ο κ. Καραμανλής.

Όσον αφορά εξάλλου στον «Μεγάλο Περίπατο», καταρχάς σημείωσε ότι είναι σωστή η γενική κατεύθυνση, καθώς σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης ο στόχος των σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι να βγουν τα αυτοκίνητα από το κέντρο, αλλά επισκεφθείτε ότι αυτό είναι σπουδαίο να υπάρχει ένα θεσμοθετημένο Παρατηρητήριο, ώστε να μην κάνει ο κάθε φορέας κάτι μόνο του, χωρίς να είναι σε απόλυτη συνεννόηση με τους άλλους φορείς. Ο κ. Ο Καραμανλής εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «εκεί που υπάρχουν δυσλειτουργίες, ο δήμος και ο δήμαρχος θα σκύψουν πάνω από το ζήτημα και θα κάνουν διορθώσεις».

Ξεκινούν οι εργασίες για τη Γραμμή 4 του Μετρό- Καλοκαίρι 2022 οι τρεις νέοι σταθμοί σε Πειραιά
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης, ότι ξεκινά οι εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό. Σημειώθηκε ότι έγιναν κυκλοφοριακές μελέτες, ώστε να ταλαιπωρηθούν όσο το δυνατόν λιγότερο οι κάτοικοι της Αθήνας, ενώ τόνισε πως όταν το φιλοπεριβαλλοντικό αυτό έργο ολοκληρώθηκε θα λύσει πολλά προβλήματα.

«Η Γραμμή 4 είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ήδη έχουν στηθεί στα πρώτα εργοστάσια. Θα δώσει πραγματικά λύση και στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που έχει η Αθήνα, αλλά είναι ένα καθαρό φιλοπεριβαλλοντικό έργο. Η κατασκευαστική περίοδος θα είναι επτά χρόνια », είπε ο κ. Καραμανλής.

Υπενθύμισε επίσης, ότι οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά θα είναι έτοιμοι το καλοκαίρι.

Φάκελος μετρό Θεσσαλονίκης
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, σημείωσε ότι: «Μετά από ένα διχασμό και ένα ζήτημα τεχνικού που είχε πολιτικοποιηθεί, το θέμα με την αρχαία έχει λήξει στο ανώτερο επίπεδο, με την απόφαση του ΣτΕ. Έχει ξεκινήσει η απόσπαση και η επανατοποθέτηση ». Ο κ. Καραμανλής μάλιστα άφησε αιχμές, για κάποιους που θέλουν να δημιουργήσουν προβλήματα και να επιστρέψουν ότι η καθυστέρηση των έργων δεν ευνοεί τους πολίτες, αλλά συνήθως ευνοεί τους αναδόχους, δηλαδή τους εργολάβους, διότι η καθυστέρηση σημαίνει παραπάνω χρήματα. «Να μην το ξεχνάμε αυτό, οι καθυστερήσεις σημαίνουν ταλαιπωρία και παραπάνω χρήματα για τον Έλληνα φορολογούμενο», τόνισε.

Πρώτα εργοτάξια στην Πατρών-Πύργου αρχές 2022 και στο ΒΟΑΚ τέλος του 2022
Όσον αφορά στην Πατρών-Πύργου, ο κ. Ο Καραμανλής ανέφερε ότι η Προγνωστοποίηση Κρατικής Ενίσχυσης θα έρθει άμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη Βουλή και δήλωσε: «Θα δω τα πρώτα εργοστάσια να στήνονται στις αρχές του 2022».

Για τον ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής επέστρεψε ότι το έργο δεν είχε μελετητική ωριμότητα και χρηματοδότηση, δύο ζητήματα που λύθηκαν και έτσι θα ξεκινήσουν τμηματικά η κατασκευή του. Σημείωσε ότι πρόκειται για ένα τεράστιο έργο 300 χιλιομέτρων και ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα μπουν στο τέλος του 2022.

«Η ΝΔ είναι η παράταξη που νομιμοποίησε το ΚΚΕ και υπερέβη εμπράκτως τις διαχωριστικές γραμμές»
Κληθείς να σχολιάσει τη διαγραφή του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, αλλά και με αφορμή την εκδήλωση του «Ιδρύματος Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής», την 13η Οκτωβρίου, στην οποία θα μιλήσει ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής και θα χαιρετίσει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε:

«Είναι σαφές ότι όλοι στη Νέα Δημοκρατία διαφωνούμε με αυτές τις αντικομμουνιστικές τοποθετήσεις και νομίζω πολύ σωστά έπραξε ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του κόμματος και πήρε αυτή την απόφαση. Θα σας θυμίσω ότι κάτι τέτοιο δεν έγινε με τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν ο κ. Πολάκης έλεγε ότι η Νέα Δημοκρατία είναι το κόμμα των δοσίλογων και των μαυραγοριτών. Δεν είδα να συγκινείται ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να διαγράφει τον κ. Πολάκη».

Ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι η εκδήλωση της Τετάρτης είναι μία ευκαιρία η Νέα Δημοκρατία να γιορτάσει τις στρατηγικές επιλογές σε στιγμές κρίσιμες για την πατρίδα, όπως η αποκατάσταση της Δημοκρατίας το 1974 και η ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προσθέτοντας:

«Δεν πρέπει να ξεχνάμε, η Νέα Δημοκρατία είναι μια παράταξη που νομιμοποίησε το ΚΚΕ και υπερέβη εμπράκτως τις διαχωριστικές γραμμές. Η χώρα έχει ανάγκη νηφαλιότητα και ενότητα, και ο διχαστικός λόγος είναι εκτός τόπου και χρόνου ».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα