Τι να πίνετε μισή ώρα πριν τη γυμναστική για περισσότερο κάψιμο λίπους

Τι να πίνετε μισή ώρα πριν τη γυμναστική για περισσότερο κάψιμο λίπους

Επιστήμονες από το Τμήμα Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου της Γρανάδας (UGR) βρήκαν ότι η κατανάλωση καφεΐνης (περίπου 3 mg / kg, το ισοδύναμο ενός ισχυρού καφέ) μισή ώρα πριν από την αερόβια άσκηση αυξάνει σημαντικά τον ρυθμό καύσης λίπους.

Διαπίστωσαν επίσης ότι εάν η άσκηση πραγματοποιηθεί το απόγευμα, η επίδραση της καφεΐνης για το κάψιμο λίπους είναι πιο έντονη απ’ ό,τι το πρωί.

“Η σύσταση να ασκείσαι με άδειο στομάχι το πρωί για να αυξήσεις την οξείδωση του λίπους είναι συνηθισμένη. Ωστόσο, αυτή η σύσταση μπορεί να στερείται επιστημονικής βάσης, καθώς είναι άγνωστο αν αυτή η αύξηση οφείλεται στην πρωινή άσκηση ή στο ότι πηγαίνεις μένεις νηστικός για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα...

Διαβάστε αναλυτικά ΕΔΩ