Η κατανάλωση κόκκινων καυτερών πιπεριών τσίλι μείωνει τον κίνδυνο θανάτου από έμφραγμα ή εγκεφαλικό επεισόδιο σύμφωνα με έρευνα του Μεσογειακού Νευρολογικού Ινστιτούτου Neuromed (I.R.C.C.S.)
Σύμφωνα με την ιταλική έρευνα οι άνθρωποι που καταναλώνουν πιπεριές τσίλι σε καθημερινή βάση έχουν μειωμένο κατά 23% κίνδυνο θνησιμότητας από κάθε αίτιο συγκριτικά με όσους δεν τις καταναλώνουν....
Διαβάστε ακόμα: Επίμονη κόπωση: Ο ρόλος των βιταμινών Β9 και Β12 η λύση του προβλήματος;




