Τα 6 απλά βήματα για να γλιτώσετε από το άγχος

Τα 6 απλά βήματα για να γλιτώσετε από το άγχος

Και όμως υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αντιμετωπίσετε με λιγότερο (ή και καθόλου) άγχος τις δυσκολίες της καθημερινότητας

Κάντε διαλογισμό

Η τεχνική του διαλογισμού βοηθάει πολύ στο να αντιμετωπίσετε το άγχος, αφιερώνοντας σε αυτό μόνο λίγα λεπτά την ημέρα. Ερευνητές μάλιστα προτείνουν ότι ο ημερήσιος διαλογισμός μπορεί να «αναπρογραμματίσει» τον εγκέφαλο σας και «μαθαίνοντας» του να λειτουργεί σταδιακά ως ασπίδα ενάντια στο στρες.

Διαβάστε ΕΔΩ τη συνέχεια 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ Υγεία

-
Σχολιάστε το άρθρο: