Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, το Μετρό δύο ώρες επιπλέον

Στην πιλοτική επιμήκυνση του ωραρίου του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του μετρό κατά δύο ώρες τις Παρασκευές και τα Σάββατα προσανατολίζεται να προχωρήσει το υπουργείο Μεταφορών μέχρι τα Χριστούγεννα. Υπενθυμίζεται ότι το ωράριο του ηλεκτρικού έχει ήδη επιμηκυνθεί έως τη 1 μετά τα μεσάνυχτα, ενώ τα τελευταία δρομολόγια του μετρό από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις αναχωρούν στις 00.20.

Το θέμα συζητήθηκε και στη χθεσινή συνάντηση του υπουργού Μεταφορών, Κωστή Χατζηδάκη, με τον δήμαρχο Αθηναίων, Νικήτα Κακλαμάνη. Η επέκταση του ωραρίου θα γίνει κατ αρχάς δοκιμαστικά και στη συνέχεια θα επανεκτιμηθεί το αίτημα ανάλογα και με τα αποτελέσματα της κίνησης. Πάντως, η διοίκηση του ΗΣΑΠ είναι διστακτική σ' αυτό το ενδεχόμενο, καθώς πιστεύει ότι θα διογκωθούν τα ήδη υπάρχοντα ελλείμματα της εταιρείας. Να σημειωθεί ότι σ' αυτές τις γραμμές ήδη κυκλοφορούν λεωφορεία της ΕΘΕΛ μετά τα μεσάνυχτα, τα οποία, ωστόσο, όπως επεσήμανε και ο υπουργός, «δεν έχουν εντυπωσιακή πελατεία».

Αυτήν τη στιγμή η ημερήσια κίνηση του μετρό υπολογίζεται σε περίπου 680.000 άτομα, ενώ η επέκταση έως το Αιγάλεω έχει προσθέσει στη συνολική κίνηση περίπου 80.000 νέους επιβάτες.

Μελέτες
Επί τάπητος στην ίδια συνάντηση ετέθη και το ζήτημα των ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα, για τους οποίους ο κ. Κακλαμάνης επεσήμανε ότι η δημιουργία τους στην πόλη είναι δύσκολη χωρίς να κινδυνεύει η ακεραιότητα του πολίτη.

Γι αυτό τον λόγο αποφασίστηκε το υπουργείο να χρηματοδοτήσει μελέτες, οι οποίες θα καλύπτουν την ψυχαγωγική χρήση του ποδηλάτου σε δύο μεγάλα πάρκα της πόλης, αυτό της παλιάς σχολής χωροφυλακής και των Ιλισίων, που συνδέεται με την Πανεπιστημιούπολη.

Επίσης συζητήθηκε το θέμα της μερικής υπογειοποίησης των γραμμών του σιδηροδρόμου και του προαστιακού, στο οποίο υπουργείο και δημοτική Αρχή θα επανέλθουν. Τα υπάρχοντα σχέδια περιλαμβάνουν παρεμβάσεις στο τμήμα από τις «Τρεις Γέφυρες» μέχρι το Ρουφ, ενώ θα συζητηθεί και το θέμα του σταθμού και οι μελλοντικές του χρήσεις.

Παράλληλα θα πρέπει να αναμένεται και μερική λύση στο θέμα της ενδοδημοτικής συγκοινωνίας μεταξύ ορισμένων γειτονιών της πρωτεύουσας.

Ο κ. Χατζηδάκης υποσχέθηκε ότι με τα μικρά καινούρια λεωφορεία που θα παραληφθούν θα καλυφθούν ορισμένα κενά.

Ταυτόχρονα θα ξεκινήσουν συζητήσεις για την επέκταση της γραμμής 400 του ΟΑΣΑ για τα αξιοθέατα της Αθήνας, ενώ μελετάται και η απομάκρυνση του αμαξοστασίου του ΗΛΠΑΠ από τον Κεραμεικό

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα