Στάση εργασίας για τα μπλε λεωφορεία

 
 

Στάση εργασίας πραγματοποιούν την Πέμπτη οι οδηγοί της ΕΘΕΛ. Έτσι, το Λεκανοπέδιο θα μείνει χωρίς μπλε λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 07.00 το πρωί και από τις 21.00 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας

Τη συμμετοχή και των αστικών λεωφορείων στις μεταμεσονύκτιες μετακινήσεις των κατοίκων της πρωτεύουσας, κάθε Παρασκευή και Σάββατο, δρομολογεί το υπουργείο Μεταφορών. Μετά το επιτυχημένο πείραμα της επέκτασης κατά δύο ώρες της νυχτερινής λειτουργίας του Μετρό και των Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων, αντίστοιχη επέκταση ωραρίου θα γίνει από τον Σεπτέμβριο σε τουλάχιστον επτά λεωφορειακές γραμμές.
Ήδη, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) κάνει έρευνες μετακινήσεων, βάσει των οποίων η επέκταση του ωραρίου των λεωφορείων θα αρχίσει από τις γραμμές που εξυπηρετούν τους τερματικούς σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού στην Κηφισιά, τον Πειραιά, τα Σεπόλια, το Περιστέρι και τη Δάφνη.
Η νυχτερινή λειτουργία των γραμμών αυτών περιλαμβάνεται στη δέσμη των νέων μέτρων που ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Μεταφορών, Κ. Χατζηδάκης, για τη βελτίωση των μετακινήσεων των κατοίκων του Λεκανοπεδίου.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΑΣΑ προωθεί σχέδιο αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών που τροφοδοτούν ή διέρχονται από σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού ώστε να ενισχυθούν οι μετεπιβιβάσεις. Η αρχή θα γίνει από τα δυτικά προάστια και τους σταθμούς Αγίου Αντωνίου και Αιγάλεω, ενώ η προσπάθεια θα συνεχιστεί στους υπό κατασκευήν σταθμούς στο Περιστέρι, την Αγία Βαρβάρα, το Χαϊδάρι, τον Χολαργό, το Νομισματοκοπείο και στην Αγία Παρασκευή. Ο σχεδιασμός προβλέπει τον τερματισμό στους συγκεκριμένους σταθμούς των λεωφορειακών γραμμών που σήμερα συνεχίζουν και καταλήγουν στο κέντρο της Αθήνας.

Νέοι λεωφορειόδρομοι
Για τη διευκόλυνση της κίνησης των λεωφορείων, έχει αποφασιστεί η διεύρυνση του δικτύου των λεωφορειολωρίδων. Μέχρι τα τέλη του χρόνου θα προχωρήσει η κατασκευή έξι χιλιομέτρων λεωφορειοδρόμων στην Καλλιθέα, το Φάληρο, το Περιστέρι, το Χαλάνδρι και στην οδό Ηπείρου. Παράλληλα, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης εκπονεί μελέτη για τη χάραξη και νέων λεωφορειολωρίδων, κυρίως αντίθετης ροής. Στα σχέδια του υπουργείου περιλαμβάνεται και η υπηρεσία τηλεφωνικής έκδοσης εισιτηρίου με χρέωση του κινητού τηλεφώνου του επιβάτη. Το εισιτήριο θα έχει τη μορφή γραπτού μηνύματος και θα αναγράφεται η χρονική ισχύς του (μιάμιση ώρα, όση και το κανονικό) και η αξία του.
Όσον αφορά το τροχαίο υλικό, ο στόλος του ΟΑΣΑ θα ενισχυθεί με την αγορά 520 θερμικών λεωφορείων, εννέα ηλεκτρικών μικρών οχημάτων τρόλεϊ χωρίς κεραίες (θα λειτουργούν με μπαταρίες και στοιχίζουν 300.000 ευρώ το ένα), ενός υβριδικού λεωφορείου 12 μέτρων (κόστους 500.000 ευρώ) και ενός λεωφορείου υδρογόνου 12 μέτρων (κόστους 1 εκατ. ευρώ).
ΤΑ ΝΕΑ
Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα