Για δύο χρόνια, από το 2005 έως και το 2006, οι κάτοικοι και οι αρχές πίεζαν για να δημοπρατηθεί η επισκευή του. Ο εργολάβος ξεκίνησε τελικά τις εργασίες την άνοιξη του 2007, αλλά λίγους μήνες αργότερα οι εργασίες σταμάτησαν, αφού δεν είχε πληρωθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Το λιμάνι πλέον είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από το 2004- και φυσικά μικρότερο, ενώ οι ανάγκες του νησιού έχουν αυξηθεί-, αφού οι σημαντικές κακοτεχνίες που διαπιστώθηκαν από τους εμπειρογνώμονες του ΥΠΕΧΩΔΕ στον μισοτελειωμένο λιμενοβραχίονα επιδεινώθηκαν από την κακοκαιρία του φετινού χειμώνα. Οι κάτοικοι του νησιού, παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις που έλαβαν από τους εκπροσώπους της Πολιτείας, τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Βουλγαράκη, τον υφυπουργό κ. Καμμένο και τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Κόκκινο, οι οποίοι πραγματοποίησαν αυτοψία τον περασμένο Μάιο, βλέπουν το λιμάνι τους να παραμένει σχεδόν κατεστραμμένο, τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους εμπλεκόμενους φορείς να κάνουν «μπαλάκι» τις ευθύνες και τις διαβεβαιώσεις να «τις παίρνει το κύμα, όπως το λιμάνι μας», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο.
«Εργολάβος, μελετητής και υπουργείο αλληλοκατηγορούνται και κανείς δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες που του αναλογούν», τονίζει ο δήμαρχος. Για την εταιρεία που ανέλαβε την επισκευή ευθύνεται η μελέτη, επειδή δεν έλαβε υπόψη τα γεωτεχνικά χαρακτηριστικά του χώρου. Για τον μελετητή υπεύθυνος για το πρόβλημα είναι ο εργολάβος που δεν εφάρμοσε πιστά τη μελέτη, ενώ το ΥΠΕΧΩΔΕ κατηγορείται για ελλιπή επίβλεψη.
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ετοιμάζονται για κινητοποιήσεις. Μαύρες σημαίες και πανό διαμαρτυρίας υποδέχονται τους επισκέπτες του δημοφιλούς νησιού, ενώ το δημοτικό συμβούλιο ομόφωνα αποφάσισε να κλείσει όλες τις υπηρεσίες του Δήμου και του Επαρχείου σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Αν η πολιτεία δεν ενδιαφερθεί το λιμάνι θα κλείνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
ΤΑ ΝΕΑ