Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία το Help Desk στο αεροδρόμιο για τους τουρίστες που έχασαν τα έγγραφά τους

Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία το Help Desk στο αεροδρόμιο για τους τουρίστες που έχασαν τα έγγραφά τους

Τέθηκε σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών του υπουργείου Εξωτερικών για όσους έχασαν τα έγγραφά τους στη φωτιά της Ρόδου.

 Το Help Desk λειτουργεί στον τερματικό σταθμό 1 του Διεθνούς Αερολιμένα του νησιού.

 Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα λόγω της φωτιάς.

 Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: +30 6985889650 / 6983209611

Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941

 H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730.

Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200.

Διαβάστε ακόμα: Η ώρα άλλαξε: Γιατί γυρίζουμε τα ρολόγια πίσω και μια απρόσμενη παρενέργεια

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα