Επέκταση Αττικής Οδού: Οι ραγδαίες εξελίξεις για Ραφήνα, Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Κύμης

Επέκταση Αττικής Οδού: Οι ραγδαίες εξελίξεις για Ραφήνα, Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Κύμης

Εξελίξεις αναμένονται στην επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Κύμης, καθώς φαίνεται πως είναι υπό επεξεργασία σχέδιο στο υπουργείο Μεταφορών.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για επεκτάσεις οι οποίες έρχονται κάθε τόσο στην επικαιρότητα από το 2005 όταν και ανακοινώθηκε το πρώτο σχέδιο για την επέκταση της Αττικής Οδού. Έκτοτε πολλές φορές έχουν ακουστεί και παρουσιαστεί διάφορα σχέδια για την επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, Λεωφόρο Βουλιαγμένης και Κύμης.

Αυτή τη φορά γίνεται λόγος για προώθηση τριών ξεχωριστών διαγωνισμών για αντίστοιχες επεκτάσεις της Αττικής Οδού.

Σχέδιο που επεξεργάζονται στο υπουργείο Υποδομών, ενώ ταυτόχρονα έγινε γνωστό πως ο διαγωνισμός για τη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού θα προκηρυχθεί από το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) και τα έσοδα θα πηγαίνουν για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.

Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ανέφερε ότι θα προχωρήσουν άμεσα τρεις επεκτάσεις, με συνολικό κόστος περί το 1 δισ. ευρώ και συγκεκριμένα η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, η επέκταση προς την Ραφήνα και η επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι την Λεωφόρο Βουλιαγμένης με υπόγεια αστική σήραγγα.

Όπως αναφέρθηκε, οι επεκτάσεις θα προχωρήσουν αρχικά ως δημόσια έργα με τη δημοπράτηση της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης να προγραμματίζεται στις αρχές του 2021 και της επέλτασης προς τη Ραφήνα στις αρχές του 2022.

Σε ότι αφορά το σχέδιο για την επέκταση της Αττικής Οδού μέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω της λεγόμενης Αστικής Σήραγγας Ηλιούπολης μήκους περίπου 3χλμ., η σήραγγα αυτή θα ξεκινά από την Κατεχάκη (εκεί που σήμερα ξεκινά η Δυτική Περιφερειακή Υμηττού) και θα καταλήγει χωρίς εξόδους, στη Λ. Βουλιαγμένης, στο ύψος του Αγίου Δημητρίου.

Χθες ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής ενδεικτικά ανέφερε τα εξής:

Επεκτάσεις Αττικής Οδού: (Αφορούν την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης από Αττική Οδό μέχρι Αθηνών – Λαμίας, την επέκταση προς Ραφήνα και την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς Νότον και την μετατροπή της λεωφόρου Βουλιαγμένης σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με ανισόπεδους κόμβους.

Flyover Θεσσαλονίκης: Αυτές τις μέρες δημοσιεύεται πρόσκληση για προεπιλογή.

ΒΟΑΚ: Μέσα στο φθινόπωρο θα έχουμε Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Ε-65: Περιμένουμε σύντομα, ελπίζω, το τελικό ΟΚ. Ώστε αρχές 21 να αρχίσουμε.

Πάτρα-Πύργος: Αισιοδοξούμε ότι οι επαφές μας με ΕΕ σύντομα θα αποδώσουν καρπούς. Έργα οδικής ασφάλειας σε πάνω από 7.000 επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα: Υπογράφεται εντός του μήνα η δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ.

Σε ότι αφορά την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το Υπουργείο και η εταιρεία Αττικό Μετρό καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να προχωρήσει ο διαγωνισμός στην επόμενη φάση του και υπογράμμισε ότι στην Ελλάδα το μεγάλο πρόβλημα με τις καθυστερήσεις των έργων είναι οι προσφυγές των εταιρειών που συμμετέχουν στους διαγωνισμούς.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα