Η Άννα Βίσση για την απόφαση της Σοφίας Καρβέλα να μπει σε κέντρο αποτοξίνωσης

Η Άννα Βίσση για την απόφαση της Σοφίας Καρβέλα να μπει σε κέντρο αποτοξίνωσης

Η Άννα Βίσση βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Τετ α τετκαι στο τρείλερ που κυκλοφόρησε τη βλέπουμε να μιλάει για τη σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα, αλλά και την για την απόφαση της Σοφίας Καρβέλα να μπει σε κέντρο αποτοξίνωσης από το αλκοόλ.

Θέλαμε να χωρίσουμε δεν είναι ότι δεν θέλαμε απλά μάλλον δεν το αντέχαμε. Οι γυναίκες που είναι με το Νίκο αλλά και οι άντρες που είναι μαζί μου κάποιες φορές παρεξηγούσαν τη σχέση μας και τον συνέκριναν πολλές φορές, λέει στην αρχή.

 Ενώ σε άλλο σημείο, η τραγουδίστρια είπε: Δεν θυμάμαι να έχω απατήσει, θυμάμαι όμως, να έχω επιθυμήσει ...

διαβάστε αναλυτικά και δείτε βίντεο στο ourlife.gr

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα