Σεφερλής: Ο Κασσελάκης κάνει εμένα… μόνο που δεν κάνει στο τέλος καλό εεεε;

Σεφερλής: Ο Κασσελάκης κάνει εμένα… μόνο που δεν κάνει στο τέλος καλό εεεε;

Ο Μάρκος Σεφερλής έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ και μέσα σε άλλα αναφέρθηκε στον Στέφανο Κασσελάκη.

Όπως σχολίασε, ο Στέφανος Κασσελάκης αποτελεί, το πρόσωπο των ημερών.

«Νομίζω ότι γενικά όλος ο κόσμος ασχολείται μαζί του. Πιστεύω ότι θα δώσει ψωμί, περιμένουμε όλοι να τον σατιρίσουμε.

Θα απογοητεύσω όσους περιμένουν να με δουν να τον σατιρίζω, γιατί έχει ξεκινήσει ο Κασσελάκης και κάνει εμένα. Με αυτά που λέει, μόνο που δεν κάνει στο τέλος “καλό εε;”. Δεν τον προλαβαίνω.

Στην επιθεώρηση συνήθως παίρνουμε ένα πρόσωπο στην επικαιρότητα, το μεγενθύνουμε ή παίρνουμε κάποιο ...

διαβάστε αναλυτικα και δείτε βίντεο στο ourlife.gr

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα