Συγκλονίζει η επιστολή της συζύγου του Αλέξανδρου Βέλιου: Θυμάμαι που με κοίταξε ατρόμητος

Συγκλονίζει η επιστολή της συζύγου του Αλέξανδρου Βέλιου: Θυμάμαι που με κοίταξε ατρόμητος

Χτυπήθηκε από τον καρκίνο και τον πάλεψε με αξιοπρέπεια. Με πάθος πάλεψε μέχρι την τελευταία στιγμή να πει σε όλον τον κόσμο πως το δικαίωμα για την ευθανασία είναι το ίδιο με αυτό μιας αξιοπρεπούς ζωής. Για να υπερασπίσει την άποψή του, O Αλέξανδρος Βέλλιος  πριν φύγει έδωσε πολλές συνεντεύξεις παραθέτοντας τα επιχειρήματά του με τον γνωστό ιδιαίτερο λόγο του

Η σύζυγός του Νάντια Γερολυμάτου Βέλλιου συγκλονίζει με τα λόγια της σε επιστολή της στην Espresso

«Είναι αλήθεια ότι δεν έχω συνειδητοποιήσει πώς πέρασαν δύο χρόνια από τότε που με κοίταξε ατρόμητος για τελευταία φορά στα μάτια. Η ευστάθεια του νου και της σάρκας του δεν τον είχαν προδώσει. Το βλέμμα του είχε μια πραότητα, μου έγνεφε αβίαστα πως ήταν έτοιμος και αποφασισμένος για το τελευταίο του μεγάλο ταξίδι…

Είναι φανερό ότι η διαχείριση του χρόνου είναι προσωπική. Ο Αλέξανδρος κατάφερε ...

διαβάστε την επιστολη στο ourlife.gr

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα