Πόνοι περιόδου: Αντιμετώπισέ τους με τη σωστή διατροφή

Πόνοι περιόδου: Αντιμετώπισέ τους με τη σωστή διατροφή

Οι πόνοι περιόδου είναι μεν φυσιολογικοί, μπορεί όμως να σου χαλάσουν τη διάθεση. Πώς μπορείς να βοηθήσεις το σώμα σου να τους αντιμετωπίσει με φυσικό τρόπο; Μέσω της διατροφής. 

Διατροφή που βοηθά στους πόνους της περιόδου

 Το πρώτο που μπορείς να κάνεις, όχι μόνο για τους πόνους περιόδου αλλά γενικά, είναι να πίνεις άφθονο νερό για να καταπολεμήσεις την κούραση και το φούσκωμα που προκαλείται από την αφυδάτωση. Στη συνέχεια δοκίμασε να προσθέσεις στο διαιτολόγιό σου αυτές τις τέσσερις τροφές και δες αν λειτουργεί για σένα.

 Καρύδια: Ο πόνος που νιώθεις στη διάρκεια της περιόδου είναι αποτέλεσμα των συσπάσεων των μυών της μήτρας σου, κάτι που μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή. Καταπολέμησε φυσικά την ενόχληση με τροφές πλούσιες σε αντιφλεγμονώδη Ω-3 λιπαρά οξέα, όπως τα καρύδια.

Πορτοκάλια: Είναι μια καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και ειδικά θειαμίνης, για την οποία μελέτες έχουν δείξει πως μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των πόνων της περιόδου. Πρόσθεσε φέτες πορτοκαλιού στη σαλάτα σου – τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι άλλος ένας καλός τρόπος για να πάρεις αυτές τις βιταμίνες.

Γάλα ενισχυμένο γάλα με βιταμίνες με δημητριακά ολικής αλέσεως: Μελέτες δείχνουν πως η βιταμίνη D ανακουφίζει τις κράμπες κατεβάζοντας την παραγωγή των φλεγμονωδών πρωτεϊνών και μειώνοντας τη δραστηριότητα των ορμονών που ελέγχουν τις μυϊκές συσπάσεις. Επιπλέον, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β στα δημητριακά ολικής αλέσεως βοηθούν τον εγκέφαλό σου να ρυθμίσει την ορμόνη της καλής διάθεσης, τη σεροτονίνη.

Μπρόκολο: Η πρόσληψη αρκετού ασβεστίου είναι το μυστικό για τη διατήρηση του μυϊκού τόνου (συμπεριλαμβανομένων των μυών στη λεκάνη σου) και ένα κοτσάνι μπρόκολο διαθέτει 71 mg. Μελέτες δείχνουν πως αυτό το μέταλλο μπορεί να μειώσει τις κράμπες και άλλα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα. 

shape.gr