Δύο ποτηράκια κρασί αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής

❤️ Αυτό το άρθρο άρεσε σε 1301 άτομα
Δύο ποτηράκια κρασί αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής

Άλλη μια έρευνα σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ επιβεβαιώνει τα πορίσματα των ερευνών που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια και δείχνουν ότι η λελογισμένη κατανάλωση αλκοόλ έχει ευεργετικές συνέπειες για τον οργανισμό.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ομάδα ερευνητών των Πανεπιστημίων του Τέξας και του Στάνφορντ, 1 έως 3 ποτήρια κρασί ημερησίως αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής σε σχέση με εκείνους που δεν καταναλώνουν καθόλου αλκοόλ.

Συγκεκριμένα, όπως διαπιστώθηκε, εκείνοι που δεν πίνουν καθόλου αλκοόλ έχουν 49% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίτερα από εκείνους που πίνουν 1έως 3 ποτά ημερησίως. Δυστυχώς όμως εκείνοι που πίνουν περισσότερα από 1-3 ποτά ημερησίως έχουν 42% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίτερα από εκείνους που πίνουν λιγότερο.

Διαβάστε ακόμα: Ένα αβοκάντο την ημέρα: Μάχη κατά του διαβήτη, της υπέρτασης και της παχυσαρκίας

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα