Το μετρό πάει Ανθούπολη και Χαϊδάρι

Ο κ. Σουφλιάς δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από τις επεκτάσεις της γραμμής 2 προς Ανθούπολη και της γραμμής 3 προς Χαϊδάρι, οι οποίες θα δοθούν στην κυκλοφορία στο τέλος του 2009.

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός της επέκτασης της γραμμής 3 από Χαϊδάρι προς Πειραιά θα έχει ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους και αν δεν υπάρξουν ενστάσεις με την έναρξη του νέου έτους θα ξεκινήσουν και τα έργα για την κατασκευή της πολλή σημαντικής, όπως τη χαρακτήρισε αυτής γραμμής. Επίσης ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι διαδικασίες για την κατασκευή της γραμμής V από Πανεπιστημίου προς Γαλάτσι και σύντομα στην κυβερνητική επιτροπή θα κάνει εισήγηση για τη χρηματοδότηση του έργου.

Ο κ. Σουφλιάς χαρακτήρισε το μετρό ως τεράστιο περιβαλλοντικό έργο για να μην ξεχνάμε και το περιβάλλον και την αρμοδιότητα που έχουμε ως ΥΠΕΧΩΔΕ και για το περιβάλλον, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η διαδρομή από Χαϊδάρι προς Σύνταγμα θα καλύπτεται μόλις σε 9 λεπτά και θα εξυπηρετεί περίπου 30.000 επιβάτες καθημερινά, ενώ η διαδρομή από Ανθούπολη μέχρι Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 11 λεπτά και θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 75.000 επιβάτες.

Στο σταθμό του Χαϊδαρίου θα κατασκευαστεί ένα υπερσύγχρονο τετραώροφο πάρκινγκ 530 θέσεων, ενώ αντίστοιχο πάρκινγκ θα κατασκευαστεί και στο σταθμό της Ανθούπολης, δυναμικότητας 450 θέσεων.

Ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει η προμελέτη για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον και Πετρούπολη. Όπως τόνισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, σήμερα κατασκευάζεται το μεγαλύτερο μέτωπο έργων μετρό στην Ελλάδα, με προϋπολογισμό που ξεπερνάει τα 2 δισ.ευρώ.
Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα