Πρέπει να χρησιμοποιήσω ενυδατική κρέμα σε λιπαρό δέρμα; Μια αυθόρμητη έρευνα μεταξύ των ενδιαφερομένων θα οδηγούσε πιθανώς σε μια διφορούμενη απάντηση. Πολλοί θα πίστευαν ότι όχι, χωρίς να γνωρίζουν ότι η ενυδάτωση και η έκκριση λιπαρότητας δεν είναι το ίδιο πράγμα. Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την περιποίηση του δέρματος που επιμένουν πεισματικά, γι' αυτό είναι σημαντικό να τους διαλύσουμε για να κατανοήσουμε πώς να φροντίζουμε το δέρμα του προσώπου με τον σωστό τρόπο.
5 μύθοι για την περιποίηση του δέρματος
1.Τo λιπαρό δέρμα δεν χρειάζονται ενυδατική κρέμα
Η ενυδάτωση (νερό) και η θρέψη (έλαιο) είναι δύο θεμελιωδώς διαφορετικά πράγματα. Φυσικά, η ενυδάτωση για τις λιπαρές επιδερμίδες θα πρέπει να είναι διαφορετική από αυτή της ξηρής επιδερμίδας. Η επιδερμίδα θα μπορούσε να είναι ξηρή επειδή δεν παράγει αρκετό σμήγμα, ο φραγμός του δέρματος θα μπορούσε να διαταραχθεί και επομένως να χάσει την υγρασία. Σε αυτή την περίπτωση, το δέρμα χρειάζεται μια λιπαρή, πλούσια θεραπεία με νερό. Όμως το λιπαρό δέρμα χρειάζεται εξίσου ενυδάτωση. Η μόνη διαφορά είναι ότι δεν χρειάζεται λάδι, οπότε χρειάζεσαι μια ελαφριά και ενυδατική λοσιόν, όχι πλούσια, διαφορετικά θα παράγει ακόμα περισσότερο σμήγμα.
2.Το δέρμα συνηθίζει τα προϊόντα περιποίησης και μετά από κάποιο διάστημα παύουν να λειτουργούν
Εξαρτάται από το αν θέλουμε ή όχι το δέρμα μας να συνηθίσει σε ορισμένα προϊόντα. Στην περίπτωση της ρετινόλης, για παράδειγμα, το δέρμα πρέπει να συνηθίσει το δραστικό συστατικό για να έχει θετικό αποτέλεσμα: αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι πλέον αποτελεσματικό, αλλά ότι μειώνονται οι ανεπιθύμητες παρενέργειες. Για το λόγο αυτό, η ρετινόλη πρέπει να εισάγεται αργά στη ρουτίνα: πρώτα κάθε τρεις ημέρες με χαμηλή δόση και στη συνέχεια να αυξάνεται σταδιακά. Είναι αλήθεια ότι το δέρμα το συνηθίζει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το προϊόν σταματά να λειτουργεί εξαιτίας αυτού.
Εάν ένα προϊόν σταματήσει πράγματι να λειτουργεί σωστά, όπως ένα τζελ καθαρισμού κατά της ακμής, μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους: το δέρμα επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες και η αλλαγή δεν εξαρτάται απαραίτητα από ένα μόνο στοιχείο. Ή, θα μπορούσε επίσης να οφείλεται στο ότι το προϊόν έχει ήδη σημειώσει κάποια επιτυχία και δεν παρατηρούμε πλέον τη διαφορά.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο ourlife.gr