Η Barbie νίκησε τον Oppenheimer και στη Google και έγραψε τη δική της ιστορία το 2023

Η Barbie νίκησε τον Oppenheimer και στη Google και έγραψε τη δική της ιστορία το 2023

Αν το 2023 ήταν ταινία, αυτή θα ήταν σίγουρα η «Barbie» που ακόμα και 15 μέρες πριν το τέλος της χρονιάς συνεχίζει να σπάει ρεκόρ.

Αφού πρώτα έκανε το πιο επιτυχημένο άνοιγμα της χρονιάς αλλά και το πιο πετυχημένο opening που έχει κάνει ποτέ ταινία που έχει σκηνοθετήσει γυναίκα, η «Barbie» έγινε η ταινία με την υψηλότερη εισπρακτική επιτυχία του 2023 ξεπερνώντας τα 575,4 εκατομμύρια δολάρια στην Αμερική, σύμφωνα με το Variety.

Λίγο πριν την εκπνοή του 2023, η Barbie βρέθηκε υποψήφια για 18 βραβεία στα Critics Choice Awards 2024, ξεπερνώντας το ρεκόρ 14 υποψηφιοτήτων που είχαν οι ταινίες «Everything Everywhere All at Once» και «The Shape of Water».

Πρωτιά, όμως, κέρδισε και στις Χρυσές Σφαίρες 2024, αφού το promo της Mattel βρέθηκε υποψήφιο σε 9 κατηγορίες, κερδίζοντας τον τίτλο της ταινίας με τις περισσότερες υποψηφιότητες για το 2024.

Η επιτυχία που επισφραγίζεται μετά από διαδικτυακή «μάχη»

Και όλη αυτή η επιτυχία που συνόδευσε τη «Barbie» το 2023 επισφραγίστηκε με ακόμα μία πρωτιά, η οποία έχει την υπογραφή του κοινού.

Συγκεκριμένα, η ταινία βρέθηκε στην πρώτη θεση με τις πιο πολυαναζητημένες ταινίες της χρονιάς στη google σε παγκόσμιο επίπεδο. Με άλλα λόγια, η «Barbie» ήταν η ταινία που αναζητούσαν περισσότερο από κάθε άλλη οι χρήστες του διαδικτύου το 2023.

Στη δεύτερη θέση της λίστας βρέθηκε η ταινία του Christopher Nolan, «Oppenheimer», η οποία έκανε παγκόσμια πρεμιέρα την ίδια μέρα με την ταινία της Greta Gerwig.

Οι ταινίες που αναζήτησαν περισσότερο οι άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο το 2023 στη google είναι οι παρακάτω!

  • Barbie
  • Oppenheimer
  • Jawan
  • Sound of Freedom
  • John Wick: Chapter 4
  • Avatar: The Way of Water
  • Everything Everywhere All at Once
  • Gadar 2
  • Creed III
  • Pathaan

Το «The Last Of Us» ανέβηκε στη δική του κορυφή

Την ίδια στιγμή, στην κορυφή της λίστας με τις 10 σειρές που αναζήτησαν περισσότερο οι χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως βρέθηκε το «The Last Of Us».

Βασισμένο στο επιτυχημένο βιντεοπαιχνίδι του προγραμματιστή Naughty Dog και διανεμημένο από τη Sony, το δράμα εννέα επεισοδίων του HBO σημείωσε άμεση επιτυχία όταν έκανε το ντεμπούτο του τον Ιανουάριο, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και σημειώνοντας τη δεύτερη υψηλότερη τηλεθέαση για πρεμιέρα σειράς με 4,7 εκατομμύρια θεατές στο HBO και το HBO Max.

1) The Last of Us

2) Wednesday

3) Ginny & Georgia

4) One Piece

5) Kaleidoscope

6) King the Land

7) The Glory

8) That '90s Show

9) The Fall of the House of Usher

10) Shadow and Bone

Τι είδε το κοινό στην Ελλάδα το 2023;

Οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου φαίνεται ότι είχαν αρκετό ενδιαφέρον για τη σειρά του Mega «Μαύρο Ρόδο» αλλά και για την αστυνομική σειρά του ΑΝΤ1 «Οι Παγιδευμένοι». Ιδιαίτερα αυξημένο, όμως, φαίνεται να είναι και το ενδιαφέρον για το «Survivor All Star», το «Dragon’s Den», αλλά και το «First Dates», τα οποία βρέθηκαν στη λίστα με τις 10 κορυφαίες αναζητήσεις τηλεοπτικών προγραμμάτων.

Από τις σειρές της τρέχουσας σεζόν τη διαφορά φαίνεται να έχει ήδη κάνει «Το Ναυάγιο» αλλά και «Ο Πρώτος από Εμάς».

Όσον αφορά ξένες σειρές, μόνο η «Wednesday» ξεχώρισε για το ελληνικό κοινό.

  • Μαύρο Ρόδο
  • Παγιδευμένοι
  • Survivor All Star
  • Αυτή η νύχτα μένει
  • Το προξενιό της Ιουλίας
  • Dragon's Den
  • Ο πρώτος από εμάς
  • Το ναυάγιο
  • Wednesday
  • First Dates

Πηγή: queen.gr

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα