Χαράτσι σε όσους οδηγούν βράδυ;

Χαράτσι σε όσους οδηγούν βράδυ;

Ο λόγος φυσικά για τις ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες αρχίζουν να εφαρμόζουν τις οικονομικές πολιτικές τους, βάση των συνήθειών του οδηγού. Άλλωστε έχει ήδη εφαρμοστεί και στη χώρα μας, η διαφορετική πολιτική σύμφωνα με την επικινδυνότητα και τον αριθμό ατυχημάτων σε δρόμους και περιοχές.

Ετσι, σε έναν δρόμο που έχουν καταγραφεί πολλά ατυχήματα ο οδηγός που μένει εκεί κοντά, θα πληρώσει πιο αυξημένα ασφάλιστρα σε σχέση με κάποιον που μένει σε δρόμους με λιγότερα ατυχήματα.

Πλέον οι ασφαλιστικές βάζουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας. Για παράδειγμα η ασφαλιστική εταιρεία της Tesla (ναι, έχει και τέτοια ο Ελον Μάσκ) η οποία προς το παρόν δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ και μόνο για κατόχους Tesla, χρησιμοποιεί τα συστήματα που φέρουν τα μοντέλα της για να υπολογίσει το κόστος του ασφαλίστρου, το οποίο προσαρμόζεται στον εκάστοτε χρήστη.

Πολλοί ιδιοκτήτες Tesla χρησιμοποιούν αυτήν την υπηρεσία με σκοπό να μειώσουν τα υψηλά ασφάλιστρα που κανονικά θα πλήρωναν. Ωστόσο, υπάρχουν και οι αυξήσεις, όπως για παράδειγμα σε αυτούς που κινούν το αυτοκίνητό τους περισσότερο τις νυχτερινές ώρες.

Όλα καταγράφονται αυτόματα και επίσης αυτόματα βγαίνει το ασφάλιστρο.

Η Tesla χρησιμοποιεί τα συστήματα των αυτοκινήτων τους. Οι υπόλοιπες ασφαλιστικές δίνουν κίνητρα να τοποθετηθεί ειδική συσκευή GPS – 5G, η οποία επίσης -και ανάλογα me την αυστηρότητα του νόμου περί προσωπικών δεδομένων σε κάθε χώρα- στέλνει τα στοιχεία – συνήθειες του οδηγού σ’ έναν κεντρικό server.

Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το σύστημα GPS –  5G. Όμως οι αυστηρότατη νόμοι περί προσωπικών δεδομένων περιορίζουν πολύ τη χρήση του. Αυτό φυσικά για όσο το θέλει ο χρήστης, γιατί εφόσον το δεχτεί, αλλάζουν τα δεδομένα…

.newsauto

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα