Πάτρα: Αφαιρέθηκε από τους γονείς η επιμέλεια του 8χρονου κοριτσιού

Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίστηκε σε βάρος των γονιών και της γιαγιάς του 8χρονου κοριτσιού που αργά χθες το βράδυ βρέθηκε μέσα σε κάδο απορριμμάτων στη συμβολή των οδών Γούναρη και Σωτηριάδου στην Πάτρα.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι γονείς του ανήλικου κοριτσιού είχαν αφήσει την 8χρονη στην γιαγιά της καθώς όπως υποστήριξαν αντιμετώπιζαν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Η 8χρονη όμως κατάφερε να βγει από το σπίτι και να πάει στον κάδο απορριμμάτων με αποτέλεσμα να πέσει μέσα και ένας πολίτης να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία.

Η επιμέλεια του παιδιού έχει δοθεί προσωρινά στον θείο της ενώ η 8χρονη παρακολουθείται από ειδικό παιδοψυχολόγο.

 

enikos

 

Δείτε επίσης:

Πάτρα: 5χρονη εντοπίστηκε σε κάδο απορριμμάτων

Πάτρα: Καλά στην υγεία του το κοριτσάκι που βρέθηκε σε κάδο σκουπιδιών

 

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα