Θέλει να παραιτηθεί από το Δημόσιο και δεν τον αφήνουν!

Για τις απίθανες ιστορίες γραφειοκρατίας και τρέλας του ελληνικού Δημοσίου έχει χυθεί πολύ μελάνι τα τελευταία 30 χρόνια.

Για γέλια και για κλάματα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΝΕΤ, ένας καθηγητής ήθελε να παραιτηθεί από το Δημόσιο, αλλά δεν τον άφηναν…

Ο 36χρονος Αλέξης Χριστοδούλου είναι καθηγητής πληροφορικής και δίδασκε στο 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας και σε άλλα σχολεία της Μεσσηνίας. Τον περασμένο Αύγουστο υπέβαλλε την παραίτησή του καθώς αποφάσισε να ανοίξει τη δική του επιχείρηση.

H παραίτηση ωστόσο του κυρίου Χριστοδούλου δεν έγινε δεκτή με την αιτιολογία ότι την υπέβαλλε εκπρόθεσμα. Σταμάτησε αμέσως να πηγαίνει στο σχολείο για να προκαλέσει την απόλυσή του. Ουδείς ενδιαφέρθηκε…

Τελικά τον Μάρτιο του 2013 έγινε δεκτή η παραίτησή του, αλλά ένα μήνα μετά του είπαν πως ανακαλείται η παραίτησή του προκειμένου να τον...απολύσουν.

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα