Ευρωεκλογές 2024: Ποιος είναι ο TikToker Φειδίας που ξάφνιασε την Κύπρο και εξελέγη ευρωβουλευτής

Ευρωεκλογές 2024: Ποιος είναι ο TikToker Φειδίας που ξάφνιασε την Κύπρο και εξελέγη ευρωβουλευτής

Για την ακρίβεια στο ευρύ κοινό δεν είναι και τόσο άγνωστος. Ο 24χρονος influencer μετρά 2,6 εκατ. συνδρομητές στο Youtube, νούμερο που μπορεί να εξηγήσει πως κατάφερε να πλασαριστεί πίσω από ΔΥΣΗ και ΑΚΕΛ που παλεύουν για την πρωτιά στην Κύπρο.

Κατασκήνωσε έξω από την SpaceX και τώρα ετοιμάζει βαλίτσες για… Βρυξέλλες

Είναι πολλές οι στιγμές που ο Φειδίας Παναγιώτου έγινε… viral στον κόσμο του TikTok και γενικότερα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όταν προσπαθούσε επί τρεις ολόκληρους μήνες να συναντήσει τον Έλον Μασκ έξω από τα γραφεία της «SpaceX», όπου κοιμόταν σε υπνόσακο και ζούσε με… απειροελάχιστες ανέσεις όπως ο ίδιος μετέδιδε μέσα από τα προφίλ του.

Όπως κατάφερε να πετύχει την είσοδό του στην ευρωβουλή, έτσι πέτυχε και τον μεγάλο του στόχο. Να αγκαλιάσει δηλαδή τον γνωστό δισεκατομμυριούχο.

View this post on Instagram

A post shared by Fidias Panayiotou (@fidias0)

Δεν λείπουν από το βιογραφικό του οι… μπελάδες

Στην προσπάθειά του να… δημιουργήσει περιεχόμενο είχε ταξιδέψει σε Ιαπωνία και Ινδία χωρίς να πληρώσει απολύτως τίποτα. Εγχειρήματα τα οποία τον έβαλαν σε μπελάδες από τους οποίους εν τέλει γλίτωσε. Ή να ζήσει σε αεροδρόμιο χωρίς να έχει απολύτως τίποτα.

Το παπαδοπαίδι που όταν θέλει κάτι το πετυχαίνει

Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, ο νεαρός influencer αποφάσισε να καταφέρει να κερδίσει μια θέση στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο. Έτσι, έχοντας στο πλευρό του τον ιερέα πατέρα του, ανακοίνωσε πως «Κάπου άκουσα ότι αν δεν είσαι ικανοποιημένος με τα πράγματα γύρω σου και θέλεις να αλλάξουν, πρέπει να γίνεις εσύ η αλλαγή».

Η δυναμική των influenrcers

Ο Φειδίας Παναγιώτου κατάφερε να κερδίσει την ψήφο του 29% των ατόμων ηλικίας 18-29 ετών και το 26% των 30-39. Κινήθηκε επίσης στο 21% ανάμεσα στους 40-49 ετών. Στην ηλικιακή ομάδα 50-59 ετών, η υποστήριξη στον Φειδία μειώθηκε στο 12%, ενώ στους 60-69 στο 8%. Μόλις 3% ήταν οι άνω των 70 που τον προτίμησαν. Βλέποντας λοιπόν πως κινήθηκε το εκλογικό σώμα στην Κύπρο, μπορεί εύκολα να αντιληφθεί πως η αναγνωρισιμότητα μέσα από τη δημιουργία περιεχομένου στον κόσμο των social media είναι ένα μεγάλο όπλο και σε μια εκλογική αναμέτρηση, όπως αποδείχθηκε.

Πηγή: newsbeast.gr

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα