ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία την Τρίτη 20 Μαϊου – Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ

ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία την Τρίτη 20 Μαϊου – Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ

Νέα 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση έχει προγραμματίσει για την Τρίτη (21/5) η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση που έχει εκδώσει η ΑΔΕΔΥ, οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην «οικονομική εξαθλίωση» και στην κυβερνητική πολιτική για την ακρίβεια, διεκδικώντας πραγματικές αυξήσεις μισθών, αύξηση του αφορολόγητου στις 12.000 ευρώ και Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

Παράλληλα, καλούνται όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να δώσουν δυναμικά το «παρών» στη συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Οικονομικών, στις 11:00, και στην πορεία που θα ακολουθήσει.

Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Σύμφωνα με πληροφορίες  τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μετρό, Λεωφορεία και Τραμ) θα κινηθούν κανονικά αύριο Τρίτη, αφού οι εργαζόμενοι σε αυτά δεν θα συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις.

Οι διεκδικήσεις της ΑΔΕΔΥ
Όπως τονίζει το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ, «μετά την πετυχημένη απεργιακή κινητοποίηση της 28ης Φεβρουαρίου, αποφασίστηκε η συνέχιση του αγώνα με νέα 24ωρη πανυπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 21 του Μάη ενάντια στην ακρίβεια και στην οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων, από την πολιτική της Κυβέρνησης, και καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να πάρουν μαζικά μέρος σε αυτήν».

Η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ:

«Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, ενώ η ακρίβεια καλπάζει, εμπαίζει τους εργαζόμενους στο Δημόσιο με τις αυξήσεις – κοροϊδία που έδωσε από 1-1-24 δηλαδή 38-42 ευρώ καθαρά το μήνα. Ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χατζηδάκης με περίσσιο θράσος δηλώνει πως η μέση καθαρή αύξηση για τους Δημοσίους υπαλλήλους το 2024 είναι 1.425 ευρώ, όταν όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο πήραν τα εκκαθαριστικά τους κι είδαν με τα ίδια τους τα μάτια την κοροϊδία.

Δεκατέσσερα χρόνια μετά τα μνημόνια, όπου οι αποδοχές μας μειώθηκαν κατά 40%, καταργήθηκαν τα δώρα, επιβλήθηκε η εισφορά αλληλεγγύης 2%, πάγωσε η διετία 16-17, μειώθηκε το αφορολόγητο, η κυβέρνηση προκαλεί με τα ψίχουλα της εισοδηματικής της πολιτικής κι οδηγεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο στη φτώχεια και στην εξαθλίωση.

Ένας νεοδιόριστος εκπαιδευτικός, που καλείται να ζήσει στα νησιά με ενοίκιο της τάξης των 350-500 ευρώ τον μήνα, αμείβεται με 734 ευρώ καθαρά τον μήνα. Ένας νοσηλευτής με 680 ευρώ καθαρά. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες κατηγορίες των Δημοσίων Υπαλλήλων. Η κυβέρνηση δεν έχει χρήματα για τους δημόσιους λειτουργούς, έχει όμως για τους ημέτερους. Τους Διοικητές των οργανισμών και των φορέων του Δημοσίου – τα δικά της παιδιά – στους οποίους έδωσε αυξήσεις 76% τον μήνα!!!

Χρήματα υπάρχουν. Απλά μοιράζονται στους ημέτερους.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση οφείλουμε να αντιδράσουμε όλοι μαζί ΕΝΩΤΙΚΑ και δυνατά! Στις 28 του Φλεβάρη απεργήσαμε και βροντοφωνάξαμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!

Στις 21 του Μάη συνεχίζουμε τον αγώνα με νέα απεργία και διεκδικούμε ζωή με δικαιώματα, δουλειά με πραγματικές αυξήσεις κι όχι αυξήσεις – κοροϊδία του 1,5 ευρώ τη μέρα, ουσιαστικά μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

Οριζόντια αύξηση 10% στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, προκειμένου να αντιμετωπισθεί στοιχειωδώς η ακρίβεια κι ο πληθωρισμός.
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΔΩ και ΤΩΡΑ των ΔΩΡΩΝ
Συλλογικές συμβάσεις για τους μισθούς μας
Κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016 – 17
Κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας
Αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000€
Αύξηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας
Να στελεχωθούν άμεσα με μόνιμους υπαλλήλους όλοι οι κρίσιμοι δημόσιοι φορείς (υγεία, παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες, ασφάλιση κ.α) και να αναβαθμιστούν όλες οι αναγκαίες υποδομές.
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ: Αθήνα, ώρα 11:00πμ, Υπουργείο Οικονομικών (Νίκης 5)».

ΟΛΜΕ: Τρίωρες στάσεις εργασίας
Με πανελλαδική τρίωρη στάση εργασίας, η οποία θα συμπίπτει χρονικά με τις ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων της ελληνικής Pisa στις 22 Μαΐου, εκφράζει την αντίθεσή της η ΟΛΜΕ, καλώντας τα μέλη της να μην λάβουν μέρος στις διαδικασίες διεξαγωγής των εξετάσεων.

Σύμφωνα με το σκεπτικό των εκπαιδευτικών, οι συγκεκριμένες εξετάσεις καλλιεργούν έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών, ενισχύουν την αποστήθιση, είναι ενάντιες στις παιδαγωγικές αρχές.

Επίσης, υποστηρίζεται ότι εντείνονται οι κοινωνικές ανισότητες, μέσω της διοχέτευσης των πιο αδύναμων μαθητών σε σχολεία ‘υποβαθμισμένα’, με αποτέλεσμα να υπονομεύεται η αναβάθμιση της εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Δείτε ακόμα