Εξιτήριο για τη Ζωζώ Σαπουντζάκη – Η φωτογραφία με το ιατρικό προσωπικό

Εξιτήριο για τη Ζωζώ Σαπουντζάκη – Η φωτογραφία με το ιατρικό προσωπικό

Μετά από αρκετές ημέρες νοσηλείας, η Ζωζώ Σαπουντζάκη πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. Ντυμένη στα ροζ, βαμμένη και περιποιημένη, η Ζωζώ απουντζάκη φωτογραφήθηκε με τους γιατρούς, λέγοντας το δικό της «ευχαριστώ».

Η Ζωζώ Σαποτντζάκη πόζαρε με το ιατρικό προσωπικό και έγραψε στο Instagram: «Πόση ευτυχία μπορώ να νιώθω ανάμεσα σε αυτούς τους υπέροχους επιστήμονες μα πάνω από ΟΛΑ Ανθρώπους! Σας ευχαριστώ για ΟΛΑ».

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα