Γεράσιμος Γεννατάς: Δεν ακούσαμε ποτέ μια συγγνώμη, ήμασταν πεταμένοι στο δρόμο

Γεράσιμος Γεννατάς: Δεν ακούσαμε ποτέ μια συγγνώμη, ήμασταν πεταμένοι στο δρόμο

Συνέντευξη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» και την Κατερίνα Νινιού έδωσε ο Γεράσιμος Γεννατάς. Ο ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, και για τον Έρωτα Φυγά.

«Μου έλεγαν πάρα πολλά στο δρόμο για το “Είσαι το ταίρι μου”, ένας μου είχε φωνάξει ότι “είναι μαζί σου όλη η Ελλάδα”», είπε αρχικά ο Γεράσιμος Γεννατάς.

Για τον Έρωτα Φυγά, ο Γεράσιμος Γεννατάς είπε: «Δε νιώθω δικαίωση, νιώθω χαρούμενος που πήγε στον ΑΝΤ1. Φοβήθηκα ότι θα μείνω χωρίς δουλειά, δε χάσαμε χρήματα και δεν υπήρξαν καθυστερήσεις στις πληρωμές. 

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και δείτε το σχετικό απόσπασμα στο ourlife.gr

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα