Πριν από λίγες μέρες είχε γίνει γνωστό πως κατά τη διάρκεια της περιοδείας της Άντζελας Δημητρίου στην Αμερική, η γνωστή τραγουδίστρια και η κόρη της, Όλγα Κιουρτσάκη, διαπληκτίστηκαν έντονα, με αποτέλεσμα αυτή την στιγμή να μην έχουν καμία επικοινωνία.
Η Άντζελα Δημητρίου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! και απάντησε για πρώτη φορά για την ρήξη με την κόρη της, αλλά και τον γαμπρό της.
Άντζελα, μπορεί η ζωή να μας δίνει συνεχώς νέα μαθήματα;
Έχω πάρει πολλά μαθήματα στη ζωή μου.
Αυτό ίσως είναι και το τελευταίο. Καμιά φορά λες ότι όλα είναι καλά και ξαφνικά έρχεται μια μέρα που λες «γιατί έγινε αυτό;». Εγώ τα έκανα όλα σωστά. Μεγάλωσα σωστά τα παιδιά μου
. Γιατί να υπάρχει αυτή η αχαριστία, η αδιαφορία, το bullying;
διαβάστε αναλυτικά και δείτε βίντεο στο ourlife.gr



