Τη δική της απάντηση για τα όσα ακούγονται σχετικά με τις περιπτώσεις φοροδιαφυγής στον γάμο της, έδωσε η Ελίζαμπεθ Ελέτσι, μέσω της εφημερίδας Secret, τονίζοντας ότι «δεν µπορεί κανένας να αµαυρώνει το δικό µου όνοµα».
Όλα ξεκίνησαν όταν η ίδια δήλωσε ότι ο γάμος της στοίχισε 50.000 ευρώ και έτσι η ΑΑΔΕ ξεκίνησε ελέγχους στις εταιρίες που, σύμφωνα με αναρτήσεις της νύφης, απασχολήθηκαν στον γάμο. Έτσι διαπιστώθηκε ότι ορισμένες εταιρίες δεν είχαν εκδόσει καν τα απαραίτητα παραστατικά, ενώ άλλες είχαν κόψει αποδείξεις για πολύ χαμηλότερο του αναμενόμενου ποσού.
«Εγώ δήλωσα ότι “ο γάμος κοστίζει γύρω στις 50.000”, όχι ότι «πλήρωσα 50.000». Άλλο τι κοστίζει, άλλο τι πληρώνω εγώ», ανέφερε στην απάντησή της η Ελίζαμπεθ Ελέτσι.
Η ίδια σε συνέχεια των δηλώσεών της αναφέρει: «Στην αρχή, µε τον σύζυγό µου πάθαµε σοκ στο άκουσµα της λέξης “φοροδιαφυγή”, αλλά µετά, όταν µιλήσαµε µε τον δικηγόρο µας, Θοδωρή Κωνσταντόπουλο, ηρεµήσαµε, γιατί δεν έχουµε κάνει κάποιο έγκληµα.
Εγώ αγαπώ την Ελλάδα, είµαι Ελληνίδα πολίτης, πληρώνω όλους µου τους φόρους και τις υποχρεώσεις µου στο κράτος. Είµαι νόµιµη. Είµαι γέννηµα-θρέµµα Ελληνίδα και δεν θα έκανα ποτέ κακό στον τόπο όπου γεννήθηκα. Από την ηλικία των 15 ετών δουλεύω, και µάλιστα σκληρά, έχω κάνει τις σπουδές µου και όλο αυτό που συµβαίνει γύρω από το όνοµά µου µού φαίνεται πρωτόγνωρο και τραγελαφικό. Εκανα έναν υπέροχο γάµο και, λόγω της αναγνωρισιµότητάς µου, υπήρχαν κάποιες εταιρείες που ήθελαν να διαφηµιστούν.
∆εν έχω καταλάβει πού είναι το κακό, από τη στιγµή που υπάρχουν τα συµφωνητικά και τα παραστατικά της συνεργασίας µας. ∆εν είµαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία επώνυµη που κάνει συνεργασίες, είτε ανταλλακτικά είτε µε έκπτωση. Θέλω να τονίσω ότι, όταν δίνω τηλεοπτικές συνεντεύξεις, πρέπει να ακούνε προσεκτικά τις λέξεις και τα ρήµατα που χρησιµοποιώ.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο ourlife.gr



