Νίκη Παλληκαράκη: Η μητέρα μου δεν με αναγνώριζε, είχα πάψει να είμαι το παιδί της

Νίκη Παλληκαράκη: Η μητέρα μου δεν με αναγνώριζε, είχα πάψει να είμαι το παιδί της

Καλεσμένη στην εκπομπή «Όλα για τη ζωή μας» βρέθηκε το πρωινό της Κυριακής (21/1) η Νίκη Παλληκαράκη. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη και με αφορμή το θέμα της εκπομπής εξομολογήθηκε την περιπέτεια με τη μητέρα της και τη νόσο Αλτσχάιμερ που αντιμετώπισε.

«Είναι λίγο τρομακτικό να βλέπεις έναν άνθρωπο που είναι η μάνα σου, αυτή που σε έφερε στη ζωή, να χάνει την ιστορία του, να χάνει τη μνήμη του. Νιώθεις ότι κάτι βίαιο έκοψε αυτόν τον ομφάλιο λώρο και δεν σε αναγνωρίζει. Είχα πάψει να είμαι το παιδί της, είναι πάρα πολύ ζόρικο αυτό το συναίσθημα», περιγράφει η Νίκη Παλληκαράκη.

«Κουβαλάς όλο αυτό το συναισθηματικό βάρος που σου δημιουργεί αυτό που βλέπεις στην ίδια σου τη μάνα. Πρέπει όμως να το βάλεις στην άκρη και να φροντίσεις αυτόν τον άνθρωπο, ανέπτυξα μηχανισμούς στη συνέχεια», παραδέχεται η ηθοποιός στην κάμερα του MEGA.

«Υπήρχαν δείγματα 20 χρόνια πριν. «Έφυγε» πέρσι η μητέρα μου, στα 91, αλλά από τα 70 άρχισε να μου δείχνει σημάδια που τότε δεν τα αναγνώριζα. Το ομολογώ. Νόμιζα ότι με κοροϊδεύει, ότι με πειράζει, ότι αστειεύεται.

Διαβάστε τη συνέχεια και δείτε το σχετικό απόσπασμα στο ourlife.gr

Διαβάστε ακόμα

Δείτε ακόμα