Τον καλό της συνάδελφο, Τάσο Ιορδανίδη συνάντησε η Μιμή Ντενίση στο νέο επεισόδιο της εκπομπής «Μπαμπα-δες» της ΕΡΤ, απόσπασμα της οποία προβλήθηκε την Παρασκευή στο Happy Day στον Alpha. Σε αυτό, η δημοφιλής πρωταγωνίστρια αναφέρθηκε στην απώλεια του Αντώνη Τρίτη, μια εβδομάδα πριν τον γάμο τους, καθώς και την απουσία του πατέρα για την κόρη της, Μαριτίνα.
Πιο συγκεκριμένα, η Μιμή Ντενίση σημείωσε χαρακτηριστικά πως «δεν μου αρέσει που έχω αναλάβει και τους δυο ρόλους για το μεγάλωμα του παιδιού, αλλά αφού δεν είχαμε μπαμπά… Τι να κάνουμε; Όταν η Μαριτίνα ήταν τεσσάρων χρονών, νομίζω, δεν θυμάμαι τι ακριβώς μου είχε πει εκείνη, της είπα το εξής: Άκουσε να σου πω. Εμείς μπαμπά δεν έχουμε, και δεν θα αποκτήσουμε αν δεν βρούμε πολύ καλό. Εγώ εδώ έναν χάλια, ίσα ίσα για να έχεις μπαμπά, δεν θα έχω».
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και δείτε το σχετικό απόσπασμα στο ourlife.gr



