Το MEGA άφησε τη δική του σφραγίδα για πάρα πολλά χρόνια στην ελληνική τηλεόραση. Προσωπικά με πάρα πολύ μεγάλη στενοχώρια το αποχαιρετώ από τους τηλεοπτικούς δέκτες, καθώς πέρασα 15 ολόκληρα χρόνια στον τηλεοπτικό του αέρα».
Ο άνκορμαν το όνομα του οποίου συνδέθηκε επί χρόνια με το μεγάλο κανάλι, σχολίασε την εξέλιξη που σφραγίζει το τέλος του MEGA.
Ο δημοσιογράφος αναφέρθηκε αρχικά στους συνάδελφους δημοσιογράφους που όπως είπε θα μείνουν άνεργοι, μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία. Στη συνέχεια, πρόσθεσε για την δική του πορεία από το κανάλι.



