Η Klavdia πέρασε θριαμβευτικά στον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025! Με μια ερμηνεία που καθήλωσε το κοινό στον Β’ Ημιτελικό το βράδυ της Πέμπτης, η νεαρή τραγουδίστρια κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές των Ευρωπαίων και να εξασφαλίσει την πρόκριση της Ελλάδας ανάμεσα στις κορυφαίες συμμετοχές.
Από τις χώρες που συμμετείχαν το βράδυ της Πέμπτης, προκρίθηκαν οι εξής 10:
Λιθουανία
Ισραήλ
Αρμενία
Δανία
Αυστρία
Λουξεμβούργο
Φινλανδία
Λετονία
Μάλτα
Ελλάδα
Η σκηνή πλημμύρισε με φως και συναίσθημα, ενώ η φωνή της Klavdia ταξίδεψε πέρα από τα σύνορα, μεταφέροντας το πάθος και την ενέργεια της εμφάνισής της. Το κοινό αντέδρασε με ενθουσιασμό, ενώ τα social media γέμισαν με σχόλια υποστήριξης και εντυπωσιασμού.
Με αυτή την πρόκριση, η Klavdia έδειξε πως η Ελλάδα επιστρέφει δυναμικά στη σκηνή της Eurovision, διεκδικώντας θέση ανάμεσα στις κορυφαίες χώρες του διαγωνισμού. Η προσμονή για τον μεγάλο τελικό μεγαλώνει και η Klavdia υπόσχεται να μας χαρίσει μια εμφάνιση που θα μείνει αξέχαστη.
Το ραντεβού έχει δοθεί: η Ελλάδα είναι ξανά στον τελικό της Eurovision, με την Klavdia να ηγείται αυτής της μουσικής γιορτής!
Η στιγμή που η καρδιά μας γύρισε απ την Κούλουρη στη θέση της! Το τελευταίο εισιτήριο για το τελικό του Σαββάτου ΣΤΗΝ ΚΛΑΥΔΙΑ ΜΑΣ και ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!! #Eurovisiongr
— ????THANάSIMA+AGΝά????: the ????+???? ENCYCLOPAEDIA (@thanasima_agna) May 15, 2025
H χαρά του Καπουτζιδη: ΑΞΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!! ???????????????????????? pic.twitter.com/yVSUCvrMtz
Τα δάκρυα της Κλαυδίας μετά την εμφάνιση της στην #eurovisiongr pic.twitter.com/1x1Iqx8OVb
— Thanos Klonopoulos (@Thanos_Klonos) May 15, 2025
Ηταν ένας Ημιτελικός της Eurovision που τα είχε όλα.
Ενδιαφέρουσες συμμετοχές, ποικιλία αισθητικής, πολύ καλό ρυθμό, άρτια οργάνωση, αγωνία και σασπένς σε συνδυασμό με ανατροπές στο αποτέλεσμα, εξαιρετική περιγραφή και σχολιασμό από το δίδυμο Κοζάκου – Καπουτζίδη κι ένα κορίτσι, που όταν ανέβηκε στην σκηνή και ερμήνευσε την «Αστερομάτα», δεν άφησε περιθώρια για να επιδοθεί το ελληνικό τηλεοπτικό πλήθος στην αγαπημένη του συνήθεια: τον διχασμό.
Η Κλαυδία ήταν μία ερμηνεύτρια που άξιζε με το παραπάνω την πρόκριση αλλά και το χειροκρότημα. Η φωνή της, η ερμηνεία του τραγουδιού, η σκηνική εμφάνιση, η συμπεριφορά και οι αντιδράσεις άξιζαν μόνο επιβράβευση, η οποία αν και άργησε να έρθει, τελικά ήρθε και μοίρασε χαρά στον κόσμο που παρακολούθησε τον συναρπαστικό Ημιτελικό.
Το γεγονός ότι ανακοινώθηκε δέκατη και τελευταία κορύφωσε την αγωνία των τηλεθεατών που νωρίτερα είχαν κατακλύσει τα κοινωνικά δίκτυα με αποθεωτικά σχόλια, με ύμνους για την εμφάνισή της. Άξια.
Η νεαρή τραγουδίστρια εμφανίστηκε 7η στη σειρά και πραγματοποίησε μία άρτια εμφάνιση. Με creative director τον Φωκά Ευαγγελινό, η σκηνική παρουσία συνδύασε συγκίνηση και θεατρικότητα, εξαιρετική ερμηνεία δίχως το παραμικρό λάθος και απουσία κάθε υπερβολής ή κάποιας κίνησης που θα μπορούσε να διαταράξει την μαγική ισορροπία. Η κίνηση της ερμηνεύτριας προς έναν βράχο συμβολίζοντας μία ανθρώπινη πορεία στο φως, με γρήγορες και εντυπωσιακές εναλλαγές στον φωτισμό και την εικόνα του σκηνικού με αποκορύφωμα τον συμβολισμό του αποχωρισμού, συνέθεσαν άρτιο αποτέλεσμα.
Η ίδια υποδέχθηκε με δάκρυα την πρόκρισή της στον τελικό του Σαββάτου
Εντυπωσιακή και απόλυτα γοητευτική η εναλλαγή του μαύρου με το λευκό στα φορέματά της που προκάλεσε συγκίνηση ως ένας ύψιστος συμβολισμός εξόδου στο φως. Η ανακοίνωση του αποτελέσματος ενθουσίασε τους πάντες οι οποίοι αποθέωσαν αυτό το υπέροχο πλάσμα σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
«Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Αυτό που έζησα και ζήσαμε σήμερα, δεν θα το ξεχάχω ποτέ χάρη σε εσάς. Σας αγαπώ. Για την Ελλάδα μας» έγραψε η Κλαυδία τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Ο Γιώργος Καπουτζίδης ήταν μαγικός: απήγγειλε στίχους Καρυωτάκη σε καταθλιπτικές συμμετοχές, προέτρεπε τα μικρά παιδιά να πάνε για ύπνο γύρω στις 11 λόγω πιπεράτου οπτικού θεάματος, έλεγε επικές ατάκες «όλοι έχουν έρθει ξαναμμένοι σε αυτό τον ημιτελικό, μόνο εγώ είμαι σεμνός», το Χ «κεντούσε» ανακαλύπτοντας έναν απίστευτο συνδυασμό μεθόδων εκδίωξης των περιστεριών, αποτυπωμένο στα φορέματα των παρουσιαστριών της βραδιάς και το κοινό σύσσωμο «γλεντούσε» το θέαμα με τα κινητά στο χέρι.
Όλα τα μέρη της εξίσωσης του Β’ Ημιτελικού οδήγησαν σε ένα καθαρόαιμο Γιουροβιζιονικό θέαμα, που όντως τα είχε όλα. «Ο πιο πιπεράτος ημιτελικός», σύμφωνα με τον υπερταλαντούχο σχολιαστή του, που δεν παρέλειψε να καταθέσει και ο ίδιος την στιλιστική του άποψη για τα ρούχα των παρουσιαστριών: «Σελοφάν, διαφάνειες, lsd, όσα έχει η Ελβετία τα έχει και το φόρεμα της παρουσιάστριας».
Μαγευτική η χημεία του με τη Μαρία Κοζάκου, σε ένα πινγκ πονγκ χιούμορ, ευφυίας, καλοδιαβασμένης περιγραφής με ισορροπία, με συναίσθημα, με μέτρο και καλή διάθεση. Αμφότεροι αγαπούν την Γιουροβίζιον και το απέδειξαν ποικιλοτρόπως.
Κι εδώ αξίζουν συγχαρητήρια στην ΕΡΤ, η οποία εμφανίστηκε έτοιμη, καλά οργανωμένη και δίχως παραφωνίες έδειξε πως μπορεί να ηγείται μεγάλων διοργανώσεων και υψηλών απαιτήσεων. Κανένα παρατράγουδο, καμία παραφωνία και μπράβο στα στελέχη της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης που στάθηκαν στο ύψος της περίστασης.
Από τις υπόλοιπες συμμετοχές, ξεχώρισε με διαφορά το μεγάλο φαβορί η Αυστρία με μία εμφάνιση που έδειξε ότι διεκδικεί επάξια την πρωτιά με τον JJ και το «Wasted Love» να εντυπωσιάζει τόσο με την ερμηνεία όσο και με την σκηνική παρουσία.
Διαβάστε ακόμα: Το Σόι Σου επιστρέφει: Τι αλλάζει, τι μένει ίδιο και τι νέο φέρνει ο νέος κύκλος στον Alpha