All Star Survivor: Η ρήτρα τηλεθέασης και τα αστρονομικά ποσά

All Star Survivor: Η ρήτρα τηλεθέασης και τα αστρονομικά ποσά

Πρόβλεψη… θριάμβου για το «All Star Survivor» περιλαμβάνουν οι ρήτρες τηλεθέασης που ζήτησε ο Ατζούν Ιλιτζαλί από τον σταθμό. Για πρώτη φορά μπαίνει ρήτρα στο 40%.

Όλα για όλα θα τα «παίξει» ο ΣΚΑΪ τον Ιανουάριο προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα με το «All Star Survivor» και να διεκδικήσει την επάνοδό του στις πρώτες θέσεις της κατάταξης της Nielsen. Μετά την πτωτική πορεία των τελευταίων μηνών, που βρίσκουν το κανάλι του Φαλήρου να «κλείνει» τη χρονιά στην πέμπτη θέση της τηλεθέασης, ο Ατζούν Ιλιτζαλί έρχεται για άλλη μία φορά ως μάγος με δώρα, ενώ «τάζει» υψηλές τηλεθεάσεις, ζητώντας αστρονομικό οικονομικό τίμημα.

Οι ρήτρες τηλεθέασης, σύμφωνα με την Reallife, που περιλαμβάνει η συμφωνία του ΣΚΑΪ με την Acun Medya αποκαλύπτουν τις υψηλές προσδοκίες του Ιλιτζαλί, ενώ για πρώτη φορά μπαίνει και «ταβάνι» που εκτοξεύει το κόστος στα ύψη σε περίπτωση που επαναληφθεί -έστω κατά ένα ποσοστό- ο άθλος του 2016 με το «Survivor 1». Σε περίπτωση που το ριάλιτι επιβίωσης κινηθεί στα συνήθη ποσοστά τηλεθέασης, το κόστος του θα είναι ίδιο με τις προηγούμενες χρονιές, όσο δηλαδή ένα κανονικό «Survivor».

Το συνολικό κόστος του «Survivor»

διαβάστε αναλυτικά και δείτε βίντεο στο ourlife.gr

Ακολουθήστε το Madata.GR στο Google News Madata.GR in Google News

Δείτε ακόμα