Περπάτημα: Τα μυστικά για να αδυνατίσουμε γρήγορα

Περπάτημα: Τα μυστικά για να αδυνατίσουμε γρήγορα

Γνωρίζουμε ότι το περπάτημα πρόκειται ίσως για την πιο εύκολη αερόβια άσκηση, ήπιας έντασης, την οποία μπορούμε να κάνουμε παντού, απολαμβάνοντας πολλά οφέλη, όπως πιο υγιή καρδιά, βελτιωμένη κυκλοφορία, μειωμένη αρτηριακή πίεση, καλύτερο έλεγχο της γλυκόζης στο αίμα και μείωση του στρες. Εκτός από το να διατηρεί τις ευαίσθητες αρθρώσεις υγιείς και χαρούμενες, το περπάτημα μας βοηθά να χάσουμε κιλά πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Τι να κάνουμε πριν από το περπάτημα
Ανεξάρτητα από το πόσα βήματα κάνετε, θέλετε να προσέχετε και την διατροφή σας. Αυτό διότι εάν συνεχίσετε να καταναλώνετε την ίδια ποσότητα θερμίδων ή πιθανώς περισσότερες από αυτές που έχετε κάψει, είναι πιθανό να μην μειωθεί το βάρος σας.

Εάν ο στόχος σας λοιπόν, είναι να χάσετε βάρος γρήγορα περπατώντας, η δίαιτα είναι ένα μεγάλο μέρος της διαδικασίας. Το τακτικό περπάτημα μπορεί να κάνει «θαύματα» αλλά η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι κομβικής σημασίας για να τα καταφέρετε.

Η καλύτερη επιλογή,..

διαβάστε αναλυτικά στο ourlife.gr