Black Friday: Γιατί δεν βλέπουμε τεράστιες ουρές έξω από τα καταστήματα

29-11-19 | Κοινωνία

Τότε που όπως δείχνει και η παραπάνω φωτογραφία πλήθος κόσμου συγκεντρώνονταν έξω από τα καταστήματα για να προλάβει τις προσφορές που έβγαζαν οι μεγάλες αλυσίδες.

Φέτος, υπήρξαν φυσικά πολλοί που "τίμησαν" τη μέρα, αλλά και πάλι οι ουρές δεν ήταν πολύ μεγάλες, ούτε μοιάζουν με αυτές στο εξωτερικό.
Black Friday week

Πέρυσι ανήμερα της Black Friday μπορεί οι κάμερες να είχαν στηθεί και να περιμέναν τα πλήθη να εισβάλουν σε κεντρικά καταστήματα σε live σύνδεση όμως η εικόνα που έφθανε στους δέκτες έδειχνε μία φυσιολογική κατάσταση προς απογοήτευση των δημοσιογράφων που είχαν "πουλήσει" την είδηση για κοσμοσυρροή.

Η #BlackFriday σε μεγάλο εμπορικό κέντρο στην Αθήνα pic.twitter.com/MKy3ZmYfVa

— NEWS 24/7 (@News247gr) November 29, 2019


Black Friday: Γιατί δεν βλέπουμε τεράστιες ουρές έξω από τα καταστήματα

Τι άλλαξε; Το παραπάνω σχεδιάγραμμα μιλάει από μόνο του. Βασισμένο στα στοιχεία του Google Trends της περσινής αντίστοιχης εβδομάδας δείχνει ότι οι Έλληνες ήδη από Δευτέρα ψάχνουμε σε υπερδιπλάσιο βαθμό τις προσφορές από ότι στον υπόλοιπο κόσμο.

 



Και ο λόγος είναι απλός καθώς οι προσφορές σε αρκετές αλυσίδες - κυρίως τεχνολογίας - ξεκινούν από την αρχή της εβδομάδας. Έτσι στην χώρα μας οι αγορές είναι μοιρασμένες μέσα στην εβδομάδα όταν στο εξωτερικό είναι κυρίως υπόθεση της μίας ημέρας.

Παράλληλα τις δύο πρώτες χρονιές το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο σε λίγες αλυσίδες και στα φυσικά καταστήματα. Πλέον στον χορό έχουν μπει σχεδόν όλοι οι παίκτες ενώ ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών που έχουν εξοικειωθεί με το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές αποφεύγει τις ουρές και κάνει χρήση του e-commerce.

Για την τιμή των όπλων ουρές μπορεί να εμφανιστούν μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα και αυτό καθώς η Black Friday αποτελεί μίας πρώτης τάξης ευκαιρία για μαζική "κοπάνα" και ψώνια των λίγων ευρώ από τους μαθητές.