Κοινωνία

Πάτρα: Ανέβηκε σε καρέκλα και έπεσε από το μπαλκόνι

-
04-06-18

Από το μπαλκόνι έπεσε μια γυναίκα 65 ετών σήμερα το πρωί. Το συμβάν συνέβη στον οδό Αράτου, στο κέντρο της Πάτρας, γύρω στις 7 το πρωί. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ κλήθηκε στο σημείο και την παρέλαβε ζωντανή αλλά τραυματισμένη. Τη μετέφερε στο Νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα.

Η γυναίκα όπως πληροφορείται το thebest.gr πήρε μια καρέκλα, ανέβηκε σε αυτή και ύστερα βούτηξε στο κενό.

Η γυναίκα φέρεται να έχει τραυματιστεί σοβαρά στη δεξιά πλευρά του σώματός της.

 

thebest