Κοινωνία

Πάτρα: Καλά στην υγεία του το κοριτσάκι που βρέθηκε σε κάδο σκουπιδιών

-
15-03-16

Σοκάρει η είδηση του μικρού 8χρονου κοριτσιού που βρέθηκε σε κάδο σκουπιδιών στην Πάτρα το βράδυ της Δευτέρας από περαστικούς.

Συγκεκριμένα, το μικρό κορίτσι φέρεται να έπεσε μέσα στον κάδο στην προσπάθειά του να βρει πράγματα μέσα σε αυτόν. Στη συνέχεια το παιδί εντοπίστηκε από περαστικούς, οι οποίοι ειδοποίησαν την αστυνομία.

Τέλος, το 8χρονο κοριτσάκι υπεβλήθη σε εξετάσεις στο νοσοκομείο και είναι καλά στην υγεία του ενώ η γιαγιά και οι γονείς του συνελήφθησαν για «έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο».

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των ερευνών που έκανε η αστυνομία για την υπόθεση, εντόπισε τους γονείς του παιδιού, ηλικίας 30 χρόνων και οι δύο, οι οποίοι συνελήφθησαν.

Επίσης, όπως διαπιστώθηκε, το παιδί διέμενε με την 50χρονη γιαγιά του, διότι οι γονείς του ισχυρίστηκαν πως αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Οι αστυνομικοί συνέλαβαν και τη γιαγιά του παιδιού, η οποία μαζί με τους γονείς θα οδηγηθούν σήμερα στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.

Όσον αφορά το παιδί, του παρασχέθηκε ψυχολογική υποστήριξη και στην συνέχεια παραδόθηκε σε συγγενικό του πρόσωπο. Σχετικά με το πώς βρέθηκε το παιδί μέσα στον κάδο, ένα από τα ενδεχόμενα που εξετάζουν οι αστυνομικοί, είναι να μπήκε μέσα ψάχνοντας να βρει ρούχα...